اهواز؛

اجرای برنامه های دهه فجر توسط بانوان شوشتر

بیش از 30 برنامه دهه فجر با هدف ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها و شرکت بانوان توسط کمیته امور بانوان شوشتر اجرا می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آرزو قاسمی، مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان شوشتر با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: زنان همواره نقش موثری در زمان پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی از خود به نمایش گذاشتند که راهی کردن فرزندان به جبهه جنگ و ایستادگی در برابر دشمنان از رشادت های زنان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر امسال تصریح کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی،ورزشی،برگزاری جشن پیروزی انقلاب،راه اندازی دو کانون بانوان در عرب حسن و گوریه،برپایی کارگاه های آموزشی،مسابقات ورزشی،دیدار با خانواده شهدا و برگزاری همایش های مختلف در این دهه برنامه ریزی شده است.

قاسمی افزود: برگزاری جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای شناساندن موفقیت‌های نظام به جوانان و نوجوانان و معرفی نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی امری لازم است و تلاش می شود تا این برنامه ها با کیفیت مطلوبی برگزار شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.