پس از تصمیم گروه تروریستی داعش برای کشتن یک پسربچه 6 ساله ناشنوا، این کودک به همراه خانواده‌اش از عراق گریخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، یک پسربچه 6 ساله ناشنوا سال گذشته میلادی پس از آنکه گروه تروریستی داعش اعلام کرده بود افراد معلول را در مناطق تحت کنترل خود می کُشد، به همراه خانواده اش از عراق فرار کرد و به انگلیس آمد. 

"لوند همدامین" که از بدو تولد ناشنوا بود به همراه پدر و مادر و برادرش پیش از آنکه به شهر "داربی" در انگلیس سفر کند در یک اردوگاه پناهجویان در فرانسه زندگی می کرد.

وی در "مدرسه سلطنتی ناشنوایان" در انگلیس مشغول تحصیل شد و توانست زبان اشاره انگلیسی را بیاموزد. ماه گذشته میلادی این خانواده اخباری را شنیدند که آنها را بسیار متعجب کرد. وزارت کشور انگلیس به آنها اعلام کرده بود که باید به آلمان نقل مکان کنند. آنها قرار بود دوشنبه (فردا) به آلمان بروند؛ اما در لحظه آخر دولت انگلیس به آنها یک فرصت دیگر داد که مراحل اقامت خود را در این کشور تکمیل کنند.

پدر این کودک ناشنوا گفت: "بسیار خوشحالیم که به ما این فرصت داده شد تا بتوانیم به وزارت کشور انگلیس اثبات کنیم لوند به دریافت اقامت در شهر "داربی" احتیاج دارد. اگر به کشور دیگری برویم پسرمان باید آموزش را از ابتدا آغاز کند و این برای کل خانواده ناراحت کننده خواهد بود."

کودک 6 ساله ی ناشنوا، در فهرست ترور داعش!+ تصاویر

کودک 6 ساله ی ناشنوا، در فهرست ترور داعش!+ تصاویر

کودک 6 ساله ی ناشنوا، در فهرست ترور داعش!+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۰۹:۵۸ ۲۷ دی ۱۳۹۵
برای پیشرفت در هر کاری « سیستم » لازم است .
حتی در اعمال بد و خلاف عرف و ... وجود یک سیستم ، بسیار ضروریست.

متاسفانه حتی فرنگ رفته های کشور ما ، وقتی به آغوش مام وطن باز میگردند ، بجای ایجاد یک سیستم در آن بخشی که خدمت میکنند ، بدنبال رفتارهای هنجار شکن و کلاس گذاشتن ، می افتند .

اگر کشورهای استعمارگر علیرغم اینکه همه به ظالم بودن آنها معترفند در جذبشان موفقند ، بدلیل ایجاد سیستم در تمام امورشان میباشند.

بنابراین لازم است همه ما بدنبال ایجاد سیستمی کارا در همه زمینه ها باشیم تا دیگر شاهد جذب هموطنانمان به بیگانگان نباشیم .
Iran (Islamic Republic of)
هیروهیتو
۲۲:۵۵ ۲۶ دی ۱۳۹۵
داعشی ها باید خیلی وحشی باشند که قصد کشتن معلولان وحشی رو دارند.لعنت بر داعش و حامیانش ازجمله انگلیس مکار و آمریکای استعمارگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۶ دی ۱۳۹۵
یک کار تبلیغاتی دیگه از انگلیس خبیث.از یکطرف داعش رو تقویت می کنه و از یکطرف ژست انساندوستی می گیره. خیال می کنه مردم جیگرن.
Iran (Islamic Republic of)
سید علی حسینی
۱۴:۲۷ ۲۶ دی ۱۳۹۵
اروپا با کشورهای دیگه علی الخصوص خاورمیانه کاری نداشته باشه تا ببینه که کدوم کشور و کدوم قاره پیشرفتش سریعتر میشه،جالبه که کشورهای اروپایی مستعد مهاجر هستند تا چرخه علم و صنعت کشورهاشونو بچرخونه،انگلستان حامی بی ثباتی در کل دنیاست و با گل آلود کردن کشورها نخبه های خوبی جذب میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۶ دی ۱۳۹۵
اروپا فرصت رشد رو برای بچه ها خوب فراهم میکنه مخصوصا متدهای آموزشی آلمان رو خیلی دوست دارم
آخرین اخبار