اردبیل؛

پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های خود اشتغالی بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از پرداخت بیش از 10 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های خود اشتغالی در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم با اشاره به تسهیلات ارائه شده توسط صندوق کارآفرینی امید در شهرستان گفت: در سال جاری 10میلیارد و 170میلیون ریال تسهیلات برای طرحهای خوداشتغالی کشاورزی و دامداری، صنایع کوچک، ساماندهی ناوگان حمل و نقل به 52طرح اشتغال زایی بصورت مستقیم پرداخت شده است.

وی افزود: دولت فقط دنبال ارایه تسهیلات نیست لذا با پالایش طرح ها باید متقاضیان دارای توان بازپرداخت را به موسسات مالی معرفی کرد.

فرماندار بیله سوار گفت: دولت آماده است برای وصول معوقات صندوق ها، موسسات مالی و اعتباری و بانک همکاری کند زیرا این پول دوباره به چرخه تولید و اقتصاد وارد خواهد شد.

حلیم در مراسم افتتاح کارگاه نبات و آبنبات پزی در شهر بیله سوار گفت: این کارگاه با آورده 150میلیون ریال و ارائه تسهیلات 300میلیونی از طریق صندوق کارآفرینی امید بیله سوار مورد حمایت قرار گرفته است و برای 3نفر در این کارگاه بصورت مستقیم اشتغال زایی صورت می گیرد.

وی همچنین در مراسم افتتاح کارگاه پخت نانهای حجیم و رژیمی در بیله سوار افزود: این مرکز با سرمایه شخصی 170میلیون ریالی و ارائه تسهیلات 450میلیون ریالی از طریق صندوق کارآفرینی امید بیله سوار مورد حمایت قرار گرفته است و برای 4نفر در این کارگاه بصورت مستقیم اشتغال زایی صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: همچنین از ابتدای امسال یک میلیارد و 800میلیون ریال تسهیلات ازدواج به 17 زوج جوان پرداخت شده است.و ارائه تسهیلات ازدواج 200میلیون ریالی از طریق صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله سوار در کمترین زمان ممکن ارائه می شود.

مجرد مدیر صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیله سوار نیز با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگ ترین نهاد حمایتی کسب و کار خرد و کوچک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است، افزود: در سال گذشته نیز مبلغ 14 میلیارد و 830 میلیون ریال در قالب تسهیلات برای صنایع کوچک، ساماندهی ناوگان حمل و نقل و همچنین تسهیلات خوداشتغالی کشاورزی و دامداری به کارآفرینان ارائه شده است و برای 320نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال فراهم شده است.

وی بیان داشت: پرداخت وام در همان روز پس از تکمیل پرونده به متقاضیان ارائه می شود و زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بیشتر از یک سال نگذشته است همراه با یک ضامن برای هر زوج ، سند ازدواج و مدارک شناسایی می توانند برای دریافت وام اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.