برنامه های هیئت دوچرخه سواری تهران در ایام دهه فجر

هیئت دوچرخه سواری استان تهران با توجه به آغاز دهه فجر انجام سه فعالیت بزرگ در این ایام را در دستور کار خود قرار داده است.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با توجه به اینکه دهه فجر به زودی آغاز می شود برای شروع سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی هیات دوچرخه سواری استان تهران سه برنامه ورزشی به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با دوچرخه سواری مد نظر گرفته است تا این رشته را توسعه دهد.    
 
برنامه های هیات دوچرخه سواری استان تهران از 12 بهمن ماه همزمان با دهه فجر آغاز خواهد و برای توسعه دوچرخه سواری مسئولین استعدادیابی در گروه سنی نوجوانان را آغاز می کنند.  
 
همچنین یکی دیگر از راه هایی که به توسعه این ورزش می پردازد جمع آوری رکابزنان و برگزاری مسابقات مختلف است که به این منظور هیئت دوچرخه سواری استان تهران 5 مرحله رقابت در رشته دوچرخه سواری کوهستان را برگزار خواهد کرد و از تمامی اقشار جامعه که به دوچرخه سواری و هیجان این رشته علاقمندند دعوت به عمل آورده است.
 
امید سراجی رئیس هیات دوچرخه سواری تهران در این باره اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که در این روزهای پر شکوه به مناسبت جشن انقلاب در نظر داریم کشف استعدادها در رشته دوچرخه سواری است که به این منظور از گروه های سنی 14،15 و 16 سال دعوت می کنیم تا در این برنامه حضور یابند.
 
وی افزود: البته رکابزنان حتما باید دوچرخه های خود را همراه داشته باشند و این استعدادیابی را با توجه به حجم رکابزنان شرکت کننده در استادیوم آزادی یا بوستان چیتگر برگزار خواهیم کرد.این برنامه با کمک شهرداری منطقه 22 و آموزش و پرورش منطقه 5 برگزار خواهیم کرد و در این فعالیت قصد کشف نوجوانان با استعداد را داریم.
 
سراجی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته ایم برگزاری مسابقات دوچرخه سواری ENDRUO”" است. این مسابقه، تلفیقی از رقابتهای دوچرخه سواری در رشته کراس کانتری و دانیل است که اولین دوره این مسابقات را 15 بهمن ماه در بوستان چیتگر برگزار خواهیم کرد این رقابتها در 5 مرحله برگزار می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: مسابقات را فستوس کاپ را در رده سنی "آماتور" با حضور عموم مردم، "رکابزنان حرفه ای" با حضور رکابزنان دانهیل و کراس کانتری و"تیم  پیشکسوتان" برای اولین بار و در بخش ایندرو برگزار خواهد شد.
 
رئیس هیئت دوچرخه سواری تهران در ادامه عنوان کرد: کلاس مربیگری رشته کوهستان را برای پرسنل شهردار منطقه 22 برگزار خواهیم کرد تا همه پرسنل این منطقه با این رشته آشنایی کافی داشته باشند زیرا اکثر رکابزنان رشته کوهستان از پارک چیتگر برای انجام تمرینات استفاده می کنند و به این منظور پرسنل شهرداری را با این رشته آشنا می کنیم. همچنین یک دوره مربیگری دوچرخه سواری درجه سه را برای عموم در نظر گرفته ایم که همه شهروندان می توانند در این دوره شرکت کنند.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار