توقیف بیش از ۹ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: پنج دستگاه کشنده تریلر و کشف ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته توقیف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی بیان داشت: با توجه به تأثیر سوء قاچاق بر اقتصاد کشور و تآکید فرماندهی ناجا در برخورد قاطع با این پدیده شوم، پلیس شهرستان دشتستان با برنامه ریزی جامع، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

این مقام انتظامی افزود: در همین راستا عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در ۷۲ ساعت گذشته تعداد پنج دستگاه کشنده تریلر که مشکوک به حمل کالای قاچاق بودند را توقیف کردند.

سرهنگ رضوی اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده از وسایل نقلیه توقیفی انواع کالای قاچاق شامل ظروف آشپزخانه، لوازم آرایشی، تبلت، قطعات و لوازم خرازی فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان ارزش تقریبی محموله‌های قاچاق مکشوفه را طبق نظر کارشناس مربوطه ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این ارتباط پنج متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.