اعتبار بیش از 3 میلیارد برای آموزش و پرورش رودبار

فرماندار شهرستان رودبار گفت: بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار به آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات اختصاص یافته است.

 اسماعیل میرغضنفری عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار اظهار داشت: امسال از منابع اعتباری سه میلیارد و دویست و شصت میلیون ریال برای تجهیز و تعمیر مدارس این بخش اختصاص یافته است که امیدواریم با تخصیص آن ، بخشی از دغدغه ها و مشکلات مدارس بخش رحمت آباد و بلوکات مرتفع گردد.

میرغضنفری همچنین گفت: از وجود خیران و علاقمندان کمک به آموزش و پرورش که بعضا" اعلام آمادگی نیز کرده اند ، برای بهبود و تقویت زیر ساختهای آموزش و پرورش در مدارس بخش رحمت آبادو بلوکات استقبال می کنیم. 

وی همچنین گفت: شورای آموزش و پرورش بعنوان مغز متفکر و قوه عاقله با مطالعه ، بررسی و تحلیل وضعیت تحصیلی مدارس بخش رحمت آباد و بلوکات می تواند معلمان و برنامه ریزان آموزش و پرورش را در راه رسیدن به اهداف مطلوب آموزشی یاری نماید.

میرغضنفری خاطر نشان کرد: وجود سه شورای آموزش و پرورش در شهرستان رودبار فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا با بهره گیری از خرد جمعی و هم افزایی اعضاء برای ارتقاء وضعیت آموزشی این شهرستان گام برداشت.

فرماندار با اشاره به اهمیت نیروی انسانی بعنوان یک سرمایه پایدار و پشتوانه قوی برای آموزش و پرورش گفت: تلاش می کنیم با استفاده از موازین و چارچوبهای قانونی اداری نسبت به تقویت نیروی انسانی این بخش اهتمام لازم را داشته باشیم.

وی بالابردن کیفیت آموزشی در مدارس را مورد تأکید قرار داد و گفت: آموزش وپرورش با پیش بینی و تعریف برنامه های کاربردی و بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحبنظران برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و افزایش ضریب موفقیت آنان در آزمونهای علمی و سراسری تلاش نماید.

بخش رحمت آباد و بلوکات رودبار 55 واحد آموزشی و 1736 دانش آموز دارد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.