زاهدان؛

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان منصوب شد

نیره پورملائی با حکم معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست کشور به عنوان مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان منصوب شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، پس از انتصاب سعید محمودی مدیرکل سابق محیط زیست استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیرکل این سازمان در استان مرکزی، "نیره پورملائی" در مراسمی که بعد از ظهر امروز در این اداره کل برگزار شد، به عنوان مدیرکل محیط زیست استان سیستان و بلوچستان معارفه و از خدمات محمودی تجلیل شد.

نیره پورملائی که پیش از این به عنوان معاون نظارت و پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بود، دارای مدرک دکتری رشته مدیریت محیط زیست است و رئیس اداره محیط زیست انسانی، مشاور اجرایی اداره کل و عضو انتخابی شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان" بخشی از سوابق اجرایی وی است.

اجرای دقیق و اصولی ارزیابی زیست محیطی، اجرای برنامه مدیریت سبز در استان و کسب مقام اول در کشور در سال 92، تهیه طرح جامع مدیریت پسماند استان، تهیه طرح استراتژی‌های محیط زیست استان و اجرای طرح محیط‌بان دانش‌آموز در سطح مدارس استان بخشی از مهمترین اقدامات "نیره پورملائی" در دوره خدمتی در استان سیستان و بلوچستان است.

نیره پورملائی به عنوان یکی از مدیران کل زن استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود از "تهیه برش اجرایی طرح مدیریت زیست بومی تالاب بین‌المللی هامون، نظارت بر ارزیابی اجرای محیط زیست در طرح‌های توسعه، توسعه ایستگاه پایش محیط زیست و برخورد با آلوده‌کنندگان محیط زیست، اجرای برنامه‌های مدیریت سبز، استفاده از توان تشکل‌های زیست محیطی در آگاه‌سازی مردم و افزایش ضریب حفاظتی مناطق تحت مدیریت و حساس ساحلی و دریایی به عنوان مهمترین برنامه‌های خود نام برده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار