زاهدان؛

افتتاح بیش از 700 پروژه هدیه رهبری در جنوب شرق کشور

۷۴۵ پروژه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی هدیه رهبری در جنوب شرق کشور افتتاح می‌شود.

افتتاح بیش از 700 پروژه هدیه رهبری در جنوب شرق کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، معاون اقتصادی و مردم‌یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه گفت: چهارشنبه هفته جاری ۷۴۵ پروژه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم جنوب شرق کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهرام اسکندری افزود: چهارشنبه هفته جاری 745 پروژه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم جنوب شرق کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون اقتصادی و مردم‌یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه گفت: این طرح‌ها که کار عملیاتی آنها از سال 94 آغاز شده در حوزه سرزمینی سه قرارگاه "شهید میرحسینی، شهید معمار و شهید سجاد" افتتاح می‌شوند.

وی حوزه سرزمینی قرارگاه "شهید میرحسینی" را شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش و نصرت‌آباد عنوان کرد و گفت: پروژه‌های قرارگاه "شهید معمار" در شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، فنوج و دلگان و پروژه‌های قرارگاه "شهید سجاد" نیز در شهرستان‌های سراوان، سیرکان، جالق و سیب و سوران به بهره‌برداری می‌رسد.

اسکندری خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری از جمله اولویت‌های سپاه در جنوب شرق کشور پس از راه‌اندازی قرارگاه قدس است که در این راستا هر سال پروژه‌های مختلفی را به مرحله اجرا در می‌آورد.

معاون اقتصادی قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: توزیع 1000 بسته کالای رایگان و اقدامات خدماتی برای خانوارهای محروم سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی افزود: این اقلام شامل مواردی از جمله توزیع پتو، زیرانداز، ظروف کامل آشپزخانه، بخاری، آرد، نان، تانکر ذخیره آب، احداث خانه‌های کم هزینه، ایجاد چندین چشمه سرویس بهداشتی، نصب کنتور برق، کندن چاه و آبرسانی به منازل احداث شده و نصب دستگاه تسویه آب بوده که برای مردم محروم منطقه کوهستانی "نمداد" واقع در منطقه‌ای مرزی بین استان‌های سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار