پرسپولیس خواستار جذب مدافع ملی پوش عراقی شد

سرخپوشان پایتخت طی نامه ای خواستار جذب سعد ناطق، بازیکن تیم پلیس عراق شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون سامان نریمان جهان و سروش رفیعی جذب کردند و اکنون به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع هستند تا نقطه ضعف خط دفاعی خود را برطرف کنند. 

براین اساس باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی پیشنهاد به خدمت گرفتن سعد ناطق به باشگاه پلیس عراق داده است تا با این بازیکن قرارداد ببندد. 

سعد ناطق یکی از بازیکنان موثر تیم فوتبال نیروی هوایی عراق محسوب می شود و قرار است مسئولان باشگاه عراقی در جلسه ای درباره انتقال مدافع ملی پوش خود به تیم پرسپولیس تصمیم بگیرند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تائید این موضوع گفت: برانکو خواستار به خدمت گرفتن یک مدافع آسیایی شده است تا جایگزین گولچ شود. براین اساس سرمربی تیم بعد از تماشای فیلم بازی های سعد ناطق از نحوه بازی این مدافع ملی پوش عراقی ابراز رضایت کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال پیشنهاد رسمی خود را به باشگاه پلیس عراق ارائه کردیم تا در صورت موافقت سعد ناطق را به خدمت بگیریم. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بازیکنان مدنظر برانکو جذب کنند که تاکنون رفیعی و نریمان جهان را به خدمت گرفتیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار