اظهارات تکراری ضدایرانی وزیر اطلاع‌رسانی بحرین

وزیر اطلاع‌رسانی بحرین در اظهاراتی بی‌اساس، بار دیگر ایران را به مداخله در امور سایر کشورهای حوزه خلیج فارس متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، علی بن محمد رمیحی ،وزیر اطلاع رسانی بحرین مدعی شد: مواضع کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) در برخورد با مسائل اساسی منطقه، به ویژه مقابله با مداخلات ایران، ثابت و یکسان است.

وی همچنین نشست آتی سران عرب که قرار است در اردن برگزار شود را نشستی در راستای بررسی این مواضع و سیاست های مرتبط با آن پیش بینی کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی بحرین اخبار منتشر شده مبنی بر وجود اختلاف در میان سران کشورهای عربی در نشست اخیر خود در منامه را به شدت تکذیب کرد.

وی تاکید کرد: کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) در بیشتر پرونده ها توافق نظر دارند. وی همچنین پیوستن عمان به ائتلاف به اصطلاح ضدتروریسم عربستان سعودی را نشانه‌ای بر اتحاد این کشورها دانست.

رمیحی برای مخفی کردن اختلاف نظرهای سیاسی میان کشورها، به بیان برخی از برنامه ها و توافقنامه های اقتصادی امضا شده میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پرداخت و تاکید کرد افزایش حجم مناسبات تجاری از 6 میلیارد دلار در سال 2003 به بیش از 140 میلیارد دلار در سال جاری (2017) نشان‌دهنده افزایش یافتن همکاری‌ها میان این کشورها است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار