اردبیل؛

استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال در اردبیل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ‌اردبیل گفت: نیاز است که از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال در استان ‌به صورت همه‌جانبه استفاده شود تا بتوانیم زمینه رشد و توسعه را در این استان فراهم سازیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ بهروز رزمی در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار داشت: نیاز است که از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه اشتغال در استان اردبیل به صورت همه‌جانبه استفاده شود تا بتوانیم زمینه رشد و توسعه را در این استان فراهم سازیم.

وی افزود: یکی از اولویت‌های برنامه‌ای که از سوی وزارت متبوع به ادارات کل استانی ابلاغ شده این است که شورای اداری در شهرستان‌ها برای برطرف کردن مشکلات و بررسی وضعیت ارتباطی آنها و رفع این چالش‌ها تشکیل شود تا بتوانیم از این طریق اقدامات لازم و اساسی را پیاده‌سازی کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با توجه به این‌که ظرفیت‌های تولید اشتغال در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات خیلی پایین است، به همین دلیل نیاز است که برای بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود به دنبال جایگزین مناسب برای ایجاد و توسعه اشتغال در سطح استان باشیم.

رزمی بیان کرد: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با توجه به نیاز کم آن به سرمایه اولیه و درآمد مطلوب، یک اولویت اساسی برای سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان در حوزه وسیع و متنوع ICT است که امیدواریم با همکاری مسئولان و ایده‌پردازان بتوانیم گامهای موثری در این زمینه برداریم.

وی تصریح کرد: اجرای کارگاه‌های آموزشی کاربردی در رشته‌های مرتبط با حوزه ICT برای ارتقای سطح دانش فنی و مهارتی جوانان علاقمند و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان سعی در ایجاد انگیزش برای آنها برای قدم گذاشتن در مسیر اشتغال مولد در این حوزه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.