ارومیه؛

تکمیل فاز سوم طرح ملی احداث راه آهن ارومیه_مراغه

مدیر کل راه وشهر سازی آذربایجان غربی گفت:فاز سوم طرح ملي احداث راه آهن مراغه- اروميه تكميل شده و اين خط ريلي در روزهاي آتي به بهره برداري مي رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مديركل راه و شهرسازی آذربايجان غربی با اعلام این خبرگفت:عمليات ريل گذاري حد فاصل شهر مهاباد به سمت شهر نقده به طول 24 كيلومتر؛فاز سوم طرح ملي احداث راه آهن مراغه- اروميه تكميل شده و اين خط ريلي در روزهاي آتي به بهره برداري مي رسد.

وی افزود:24كيلومتر از راه آهن اروميه-مراغه آماده بهره برداري است و مراحل نهايي ساخت ساختمان اصلي ايستگاه نقده با 98 درصد پيشرفت اجرايي رو به اتمام است.

داريوش نصر  تكميل احداث 15 كيلومتر از آزادراه ارميه- تبريز را از شاخص ترين دستاوردهاي حوزه حمل و نقل استان برشمرد و گفت: همچنين با توجه به احداث ٤٦ كيلومتر بزرگراه، ٢٥ كيلومتر راه اصلي و ١٢٠ كيلومتر راه روستايي در سال 95 مي توان گفت در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل شده است.

وي به ارتقاي 12 پله اي رتبه مديريت املاك و حقوققي اداره كل راه و شهرسازي استان استان در ارزيابي عملكرد اشاره كرد و افزود: در ارزيابي عملكرد شش ماهه سال 95 حوزه املاك و حقوقي اين اداره كل از سوي دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان ملي زمين و مسكن در رتبه 20 كشوري قرار گرفت و اميد است اين رقم در شش ماهه دوم به كمتر از 15 برسد.

مديركل راه و شهرسازي استان يادآور شد: ميزان مطالبات پيمانكاران اين اداره كل با احتساب اداره كل راهداري از ٢٢٥ ميليارد تومان به ١٢٩ ميليارد تومان از طريق پرداخت نقدي ، اسناد خزانه و كسر قير كاهش يافته است.

نصر، تشكيل كميسيونهاي ماده پنج ، ستاد مسكن ، ستاد بازافريني شهري ، كارگروه زيربنايي و به نحوي كه هيچ پرونده اي بلا تكليف در اين عرصه وجود ندارد را از ديگر اقدامات اين اداره كل برشمرد .

وي همچنين مديريت بهينه و تعامل گرايي در جابه جايي مديريت راهداري و تشكيل اداره كل راهداري و حمل و نقل استان را ماحصل يك كارگروهي و مشاركت فعالانه عنوان كرد.

اين مقام مسئول از تلاش، كوشش و احساس مسئوليت تك تك اعضاي مجموعه راه و شهرسازي استان تقدير و تشكر كرد و گفت: افزايش پايه حقوق و تغيير احكام نيروهاي انساني كه از تعهدات گذشته بود توانستيم با همكاري حوزه هاي مختلف عملي كنيم.

مديركل راه و شهرسازي استان با اشاره به تخصص گرايي در اين مجموعه، تاكيد كرد: بايد تفكر جديد با نگاه نو براي خلق هدف مشترك و رسيدن به اهداف سازماني عجين شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.