شکایت همسر نتانیاهو از پلیس رژیم صهیونیستی

"سارا نتانیاهو" از پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل فاش شدن اظهاراتش در بازجویی، شکایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت صهیونیستی آروتز شوا؛ "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "سارا نتانیاهو" همسر وی در هفته‌های اخیر دو بار به اتهام فساد مالی مورد بازجویی پلیس اسرائیل قرار گرفته‌اند. سارا نتانیاهو اکنون با طرح شکایتی علیه پلیس اسرائیل، آنها را به سهل‌انگاری در افشای اظهارات خود در جریان بازجویی‌ها متهم کرد. 

سارا نتانیاهو مدعی شد مطالب گفته شده در روند تحقیقات مربوط به پرونده فساد، فاش شده و به همین دلیل علیه پلیس اسرائیل به دادستانی کل این رژیم شکایت کرده است.

سارا نتانیاهو از دادستان کل رژیم صهیونیستی خواسته است به تحقیقات درباره فاش شدن مسائل مطرح شده در جلسات بازجویی از وی در رسانه‌ها بپردازد. در متن شکایت همسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه پلیس آمده است وی در جریان بازجویی بارها مورد تحقیر، بی‌احترامی و توهین قرار گرفته است‌.

در بخش دیگری از متن شکایت سارا نتانیاهو آمده است: فقط ساعاتی پس از انجام بازجویی، مطالبی کذب، جهت‌گیری شده و غیرواقعی از پاسخ‌های من در رسانه‌ها منتشر شده بود.

رسانه‌های عبری زبان از جمله شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی برخی از گفتگوهای صورت گرفته در جلسات بازجویی از سارا نتانیاهو را فاش کردند. سارا نتانیاهو در این جلسات اعتراف کرده است که به همراه همسرش هدایای گران‌ قیمتی را از تجار اسرائیلی دریافت کرده‌ است.

پلیس رژیم صهیونیستی اوایل ماه میلادی جاری دو بار از نتانیاهو درباره پرونده فساد بازجویی انجام داده و قرار است برای بار سوم نیز وی را مورد بازجویی قرار دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار