اصفهان؛

عذر خواهی معاون رئیس جمهوری از مردم اصفهان

معاون حقوقی رئیس جمهوری در پیامی از مردم اصفهان به دلیل آنکه در پی تاخیر پرواز نتوانست در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مردم اصفهان حضور یابد، عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری در این پیام در صفحه اینستاگرام خود اضافه کرد: درود بر شما مردم شریف و انقلابی اصفهان که در اجتماع عظیم، کم سابقه و حماسی خود در مصلای بزرگ اصفهان مراتب قدرشناسی و احترام خویش را به یاردیرین امام و رهبری، قهرمان مبارزه با استبداد و استکبار و معمار سازندگی به منصه ظهور رساندید.
مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی روز شنبه با حضور مقام های کشوری، لشکری و استانی در مصلای اصفهان برگزار شد.
قرار بود حجت الاسلام انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری با حضور در این مراسم سخنرانی کند که به دلیل تاخیر پرواز، حضور وی منتفی شد.
در همین حال، معاون حقوقی رئیس جمهوری شنبه شب در جمع مدیران استان اصفهان حضور یافت و در وصف آیت الله هاشمی رفسنجانی سخنرانی کرد.
آیت‌ الله علی ‌اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه 19 دی ماه در 82 سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت.
پیکر وی روز سه شنبه گذشته پس از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب در دانشگاه تهران با حضور میلیونی مردم ایران به سمت مرقد مطهر امام راحل (ره) تشییع و در جوار حضرت امام (ره) آرام گرفت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار