بازیگر «همسایه ها» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فضای شاعرانه شخصیت مهرداد، بخشی از خاطراتم است

تنها دلیل موفقیت در این سالها، نگاه خداوند و دعای خیر مادرم است که به این مرتبه رسیدم.

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ایفای نقش و سریال «همسایه‌ها» گفت: مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» با توجه به تغییرات اساسی که بعد از رفتن آرش معیریان به دلیل بیماری‌اش، شکل گرفت، بخش‌های بسیاری از فیلمنامه تغییر کرد. اما با همکاری مهران غفوریان و گروه خوب و حرفه‌ای اولین تجربه بازی و ضبط همزمان را با پخش پشت سر می‌گذارم.

وی در خصوص ایفای نقش و شخصیت مهرداد در این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: نقش من با عنوان مهرداد، پسر شاعری است که سعی دارد شعر خوب بیان کند. در واقع تلاش کردم نقشی متفاوت‌تر از سریال «چرخ و فلک»، «زعفرانی»، فیلم سینمایی «اروند» و ... را ایفا کنم. 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» با بیان اینکه خودم با فضای ترانه و شعر آشنا هستم و پیش از این با رضا صادقى و ... کارکرده‌ام، از ارتباط خود با شخصیت مهرداد اظهار داشت: از نقش مهرداد خودم خاطراتی دارم، از این حیث که پیش از این در فضای ترانه و شعر با رضا صادقى همکاری داشتم و با بخش هایی از درگیری های مهرداد و اتفاقاتی که در فضای شعر و ترانه برای او رخ میدهد، خاطره دارم.

سلیمانی افزود: این اتفاقات برای خود من هم رقم خورد ،البته نه به شکل واقعی در فضای ترانه، ولیکن با همکاری و مذاکره بین گروه نویسندگان و مهران غفوریان سعی کردیم به شخصیت مهرداد نزدیک تر شوم. این شخصیت و سریال از حیث همکاری با مهران غفوریان و گروه حرفه ای سازنده تجربه خوبی برای من بود و امیدوارم مردم هم با آن ارتباط برقرار کنند.

وی عنوان کرد: سوای از مباحث شاعری، مهرداد به دنبال پیدا کردن مادرش است و رفته رفته در روند سریال می بینیم که برخلاف برادرش ميخواهد به خانواده خود نزدیک می شود و در بسیاری از مواقع از سامان(سپند امیرسلیمانی) براى يافتن خانواده كمك ميگيرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» دلیل موفقیت خود را در این چند ساله دعای خیر مادرش و تلاش های و تحقیقات خود نسبت به شخصیت های داستانی و نقش هایی که ایفا می کند دانست و تو ضیح داد: تنها دلیل موفقیت در این سالها، نگاه خداوند و دعای خیر مادرم است که من به این مرتبه رسیدم و اینکه این موفقیت حاصل تلاش و تحقیقاتی است که نسبت به نقش هایم دارم و ترجیح می‌دهم بعد از این سالها تا یک ماه آینده کار نکرده و استراحت کنم.

سلیمانی در پایان این گفتگو با توجه به تغییر شبکه پخش سریال «همسایه ها» در خصوص استقبال مخاطبان گفت: خدا را شکر از قسمتم ششم با استقبال مخاطبان روبرو شدیم ،اما باید حق داد، سریال «همسایه ها»  روز پخش است و همزمان پس از ضبط هر قسمت به سرعت برای پخش رسانه ای آماده می شود. به حتم مهران غفوریان کارگردان و علیرضا سبط احمدی به عنوان تهیه کننده بیشتر از این می توانند کار کنند، ولیکن نبود فرصت مناسب دست ما بازیگران و گروه کارگردانی و تهیه کنندگی را می بندد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.