ایلام؛

ایلام استانی امن برای گردشگران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گفت: در هر موضوعی داشتن امنیت بخش جدانشدنی هر کاری است و به‌ویژه در حوزه گردشگری این موضوع بسیار مهم است.

ایلام استانی امن برای گردشگرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عبدالمالک شنبه‌زاده بیان کرد: به دلیل اینکه استان ایلام تاکنون برای بسیاری از مردم ناشناخته بوده است، گردشگران به آن تعداد که شایسته استان باشد از این استان استقبال نکرده‌اند.

شنبه‌زاده با اشاره به برگزاری مراسم اربعین در سه سال گذشته ، یادآورشد: در سه سال گذشته به لطف خداوند و برکت امام حسین(ع) زائران بسیاری از استان ایلام تردد داشته‌اند که همین موضوع نیز فرصتی برای معرفی استان شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اظهارکرد: برخی از مشکلاتی که ممکن است رخ دهد، مشکلاتی است که به دلیل متفاوت بودن فرهنگ‌ها ایجاد می‌شود، در همین راستا نیز می‌توان آموزش‌های کامل محل را به گردشگران آموخت و گردشگران را بافرهنگ بومی محل آشنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: باوجوداینکه استان ایلام دومین استان کشور ازنظر وجود امنیت است، گردشگران می‌توانند با اطمینان خاطر به این استان سفرکرده و سفری همراه با امنیت را تجربه کنند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.