استفاده از فوق‌برنامه‌های مدارس هیات امنایی «اجباری» نیست

مدیر شوراهای آموزش و پرورش گفت: در مدارس هیات امنایی چیزی به نام شهریه نداریم اما خدمات فوق برنامه داوطلبانه است که هزینه آن را شوراهای آموزش و پرورش تعیین می کنند.

استفاده از فوق‌برنامه‌های مدارس هیات امنایی «اجباری» نیست به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباسپور مدیر شوراهای آموزش و پرورش در نشست خبری گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش درباره قانون شوراها گفت: عوارض شهرداری ها تا پنج درصد باید پرداخت شود و این مساله به درآمدهای هر منطقه بستگی دارد.

وی با بیان اینکه سازمان شهرداری ها موظف به اجرای بخشنامه شدند، اظهار کرد: هر سه ماه گزارش عملکرد این فعالیت ها اعلام می شود که طی سه و سال نیم اخیر وضعیت بهتر شده و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد داشتیم، همچنین در سال ۹۴ بالغ بر ۱۶۰۰میلیارد درآمد برآورد شده است.

مدیر کل امور شوراهای آموزش و پرورش در خصوص تفاهم نامه با وزارت کشور عنوان کرد: جلساتی در وزارت کشور برای این مساله در نظر گرفته شده و هماهنگی خوبی انجام شده، علاوه بر این مساله جلسات آموزشی برای فرماندار در نظر گرفته شده است.

عباسپور در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مدارس هیئت امنایی گفت: ۲هزار و ۷۶۴ مدرسه هیئت امنایی وجود دارد و بازدید بر عملکرد آنها انجام می شود.

مدیر شوراهای آموزش و پرورش درباره مبالغ دریافتی از اولیاء در مدارس هیات امنایی گفت: در مدارس هیات امنایی چیزی به نام شهریه نداریم اما خدمات فوق برنامه داوطلبانه است که هزینه آن را شوراهای آموزش و پرورش تعیین می کنند و اگر هزینه‌ای به اجبار نیز دریافت شود، تخلف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار