مهاباد؛

اجرای طرح کانون - مدرسه برای آموزش عملی دروس دانش آموزان

دانش‌آموزان مهابادی با اجرای طرح کانون مدرسه ، دروس خود را با کمک فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یاد می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان مهاباد گفت: بر اساس این طرح دانش‌آموزان به دو مرکز شماره یک ودو کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان می روند و مربیان کانون هم در مدارس حضور می یابند.

رحمانی افزود: همراهی دانش‌آموزان مدارس در اجرای طرح توسعه کتاب‌خوانی ، برپایی کارگاه‌های نقاشی و ادبی با موضوع نوشتن خلاق ، سفالگری براساس یکی از دروس کتاب هدیه‌های آسمانی و تهیه نشریه دیواری با موضوع یکی از دروس کتاب علوم از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره 1 شهرستان مهاباد در اجرای طرح کانون مدرسه است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌هایی از قبیل آموزش کاردستی ، ساخت عروسک، اجرای نمایش، معرفی شخصیت باغچه‌بان و آموزش اشعاری از سروده‌های باغچه‌بان ، قصه‌گویی بر اساس کتاب هدیه‌های آسمانی، نوشتن جملاتی با موضوع گفتگو با خدا و ساخت درخت مهربانی با جملات برگزیده در قالب سه کلاس هنری، ادبی و فرهنگی در کانون شماره 2 مهاباد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اجرای ، طرح ، کانون ، مدرسه ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.