زاهدان؛

بهره برداری از چندین طرح عیدی دولت به مردم سیستان وبلوچستان

بهره برداری از چندین طرح عمرانی تاپایان سال عیدانه دولت به مردم سیستان و بلوچستان است.

بهره برداری از چندین طرح عمرانی عیدی دولت به مردم سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ استاندار شب گذشته در جلسه شورای اداری استان افتتاح چند طرح عمرانی بزرگ را تا پایان سال و اوایل سال آینده عیدانه دولت به مردم سیستان و بلوچستان عنوان کرد و گفت: این طرح ها شامل روشن شدن مشعل گاز در زاهدان ،افزایش ظرفیت بندر شهید بهشتی چابهار ،کارخانه مس چهل کوره ،باند دوم فرودگاه زاهدان ،آبیاری با لوله 10 هزار هکتار از اراضی شمال استان عنوان کرد .

علی اوسط هاشمی با اشاره به اینکه برای اجرا و راه اندازی این طرح ها میلیاردها دلار اعتبار از صندوق ذخیره ارزی کشور تامین اعتبار شده است گفت : با توجه به  مشکلات مالی کشور تامین این میزان اعتبار با تلاش شبانه روزی مسئولان بدست آمده است.

وی به مسئله انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هم اشاره ای کرد و گفت : فضای انتخابات در ماههای آینده باید به گونه ای باشد که افرادی وارد صحنه شوند که دارای فکر ، اندیشه و دلسوز برای برای مردم باشند .

هاشمی مصوبات شوراهای شهر و روستا را تصمیماتی از پائین به بالا عنوان کرد و گفت : این تصمیمات در هیات دولت و مجلس شورای اسلامی قابل طرح و تصویب می باشد .

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت : مسئولان از فرصت دهه فجر برای امید بخشیدن به مردم بهره ببرند و با توجه به اینکه 51 درصد جمعیت استان روستایی هستند برحضور مسئولان در مناطق روستایی تاکید کرد واز آنان خواست گوش شنوای مردم باشند .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار