آب‌پخش:

اخراج 100 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز

بخشدار آب‌پخش گفت: ۱۰۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز از آب‌پخش اخراج شدند.

اخراج 100 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلو اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت بخش و پیشگیری از جرائم ناشی از حضور اتباع بیگانه غیرمجاز با هماهنگی قبلی صبح امروز فرماندهی انتظامی بخش تعداد ۱۰۰ نفر از این افراد را که تبعه پاکستان و افغانستان بودند و حضورشان غیرمجاز بود، دستگیر و از بخش منتقل شدند.

وی اضافه کرد: حضور مداوم اتباع پاکستانی که عمدتا با ظاهری غیرمناسب موجب ترویج تکدیگری می‌شدند موجب رنجش افکار عمومی شده و علاوه براین زمینه‌ساز جرائم امنیتی بودند و در همین راستا جمع‌آوری آنها ضروری بود.

بخشدار آب‌پخش تصریح کرد: متاسفانه در سطح بخش تعدادی از شهروندان خانه‌های خود را به افراد اجاره می‌دهند که بارها نسبت به آن هشدار داده شده است و نباید به اتباع غیرمجاز خانه مسکونی اجاره داده شود که زمینه ارتکاب سایر جرائم را فراهم آورد.

وی افزود: درصورت انجام عمل مجرمانه از سوی اتباع غیرمجاز با کسانی که نسبت به انتقال آنها و تحویل محل سکونت به آنها زمینه ساز جرم شده‌اند نیز برخورد قانونی خواهد شد.

مردانلو با تقدیر از از همکاری مقام قضایی و اقدام فرماندهی انتظامی در این زمینه، گفت: کارفرمایان نیز حق استفاده از اتباع خارجی غیرمجاز را ندارند و در غیر این‌صورت تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.