اصفهان؛

روش های تبلیغاتی را تغییر دهیم

مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان گفت : استفاده از بنر و روش های ظاهری تبلیغاتی دوری کنیم و به فکر های کار های نو و جدید فرهنگی باشیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود احمدی افزادی مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی اصفهان که در راستای برنامه ریزی برای دهه فجر برگزار شد افزود: 38 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و بعد از این 38 سال همچنان شعار ها گذشته زنده است، شعارهایی که همراه با شعور بود و این از ویژگی های شعار های انقلاب بود .
وی ادامه داد: شعار ها از ایمان درونی نشات گرفته بود و حتی همه با هم ترانه های انقلاب را زمزمه می کردند و سبک کار رسانه ها نیز در انعکاس اخبار انقلاب متفاوت بود و آنها تنها اتفاقات را پوششش می دادند و حتی عکس های خبری نیز متفاوت بود.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز اصفهان گفت : دردر دهه اول انقلاب رسانه ملی رسانه ی تک سر بود و اما آرام آرام و در دهه دوم انقلاب رسانه های ماهواره ایی در قالب آنلوگ وارد شدند و با 15 کانال در بصورت آفندی عمل کردند 0
وی در ادامه بیان کرد: در دهه ی سوم انقلاب ماهواره با 2000 شبکه یک انفجار رسانه ایی بوجود آوردند و ضرورت ایجاد شبکه ها ی مختلف در رسانه ملی ایجاد شد تا در مقابل این انفجار رسانه ایی قرار  گیرد.
احمدی افزادی با بیان اینکه در عصر حاضر نیز 85 درصد از ایرانی ها از تلگرام استفاده می کنند و این نرم افزار را غربی ها برای ما طراحی کردند و ما نیز باید فرهنگ انقلاب را  در این شبکه ها گسترش دهیم و استفاده صحیح درستی از این رسانه ها بکنیم .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در ادامه با بیان اینکه دست از بنر زدن و کار های ظاهری برداریم افزود : روزنامه دیواری دهه های 50 و 60 در قالب شبکه های مجازی ترویج دهیم .
وی به جایگاه مهم روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت : روابط عمومی ها باید سبک کاری خود را با توجه به گستردگی رسانه های مجازی عوض کنند همان طور که رسانه ملی نیز این تغییر را ایجاد کرد.
احمدی افزادی با بیان اینکه در زمان انقلاب به هر شکلی جریان نگاری ها دامه داشت خاطرنشان کرد : در دوران دفاع مقدس نیز نوع نگاه رسانه به همین شکل بود اما الان شاهد تحول جدی رسانه ایی هستیم .




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار