خورموج:

همایش پیشگیری از اعتیاد مددجویان کمیته امداد

همایش پیشگیری از اعتیاد ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) روز سه شنبه در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد.

همایش پیشگیری از اعتیاد مددجویان کمیته امداد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتی در این همایش گفت: برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای مصون ماندن خانواده های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد کار بسیار ارزشمند و مفیدی است.

محمد حسینی افزود: کمیته امداد از نهادهای پیشرو و موفق در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد است.

وی اضافه کرد: برای از بین بردن معضل اعتیاد از جامعه همه‌ نهادها باید همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.

حسینی ادامه داد: برای جلوگیری از عرضه و استفاده از مواد مخدر در جامعه برگزاری چنین کارگاه‌هایی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی گفت: از اهداف مهم این همایش آگاهی بخشی برای مددجویان تحت حمایت و توانمند سازی خانواده ها برای پیشگیری از اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی است.

احمد رضا بحرینی افزود: در شهرستان دشتی 9300 نفر از نیازمندان تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد هستند و یکی از برنامه های این نهاد برگزاری همایش و کارگاههای آموزشی برای افزایش آگاهی خانواده و بویژه جوانان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و معضل اعتیاد است.

در این همایش ابراهیم شاکری مطلق روانشاس و از خیران اجتماعی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را با مسائل اعتیاد جوانان و راههای پیشگیری و محافظت در مقابل این پدیده شوم آشنا کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.