آخرین تحولات میدانی سوریه؛

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در دیرالزور هدف قرار داد/ حملات خمپاره‌ای تکفیری‌های به شهر فوعه


ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در جنوب دیرالزور هدف قرار داد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با هجوم تروریست های داعش به محور بانورما در جنوب دیرالزور و خوابگاه دانشجویی در جنوب غرب مقابله کرد و با عناصر آن‌ها درگیر شد.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز حملات هوایی متعددی در محور شرقی و جنوبی فرودگاه دیرالزور داشتند.

در این عملیات ارتش و نیروهای مسلح سوریه، که بر هدف قرار دادن محورهای ارتباطی تروریست های داعش در منطقه ثرده و اطراف فرودگاه متمرکز بود، شمار بسیاری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

در حومه شرقی و شمالی حمص، ارتش و نیروهای مسلح سوریه حملات هوایی و زمینی متعددی به مواضع و محورهای ارتباطی تروریست های داعش و جبهه النصره داشتند.

ارتش سوریه مقر تروریست های داعش را در شمال محطه الرابعه در غرب تدمر هدف قرار داد و 12 تروریست را به هلاکت رساند و شماری از تجهیزات آنان، از جمله یک خودروی بمب‌گذاری شده را منهدم ساخت.

نیروی هوایی ارتش سوریه حملات متمرکز به مواضع تروریست های جبهه النصره در روستای "دیرفول" در حومه شمالی حمص داشت که به دنبال آن شماری از سرکرده های این گروه به هلاکت رسیدند.

تروریست های جبهه النصره نیز با حمله موشکی به روستای جبورین در شمال شهر حمص، یک زن کشته و چند نفر زخمی شدند.

ارتش سوریه در پاسخ به این حمله تروریستی به مناطق مسکونی، تروریست ها را در  روستاها و شهرک های "غنطو، تلبیسه، غرناطه و فرحانیه" در شمال حمص هدف قرار داد.

در حومه شرقی حمص نیز تروریست های داعش روستای "مکسر الحصان" را هدف قرار دادند و ارتش سوریه نیز در مقابل مراکز تجمع تروریست ها را در اطراف محطهه الرابعه، میدان‌های نفتی و در شهر تدمر هدف قرار داد و خساراتی جانی و تسلیحاتی بر آنها وارد آورد.

در حومه شمالی حما نیز نیروی هوایی ارتش سوریه مقرهای تروریست های داعش را در ناحیه " قصر ابن وردان" و روستای "بریغیت" هدف قرار داد.در این عملیات شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

همچنین در حمله ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در حومه ادلب، " ابو ابراهیم تونسی" یکی از سرکرده های جبهه النصره، که وابسته به جریان القاعده نیز بوده است، به هلاکت رسید.

همچنین تروریست های جبهه النصره بار دیگر شهر تحت محاصره فوعه را مورد هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند که به دنبال آن یک نوجوان زخمی و خسارت مالی متعددی به خانه‌های مردم وارد آمد.

ارتش سوریه در درگیری با تروریست های منطقه وادی بردی، بر چندین ساختمان در محور فیجه مسلط شد و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار