صمیمی:

کاش کیهانی به وضعیت ملی پوشان بیش از سفرهای متعدد اهمیت می داد

ملی پوش پرتاب دیسک کشورمان گفت: ای کاش رئیس فدراسیون دو ومیدانی به جای این که فکر سفر باشد، تا حدی هم به وضعیت ملی پوشان فکر می کرد.

محمود صمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره برنامه های خود پس از رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: با کسب مدال رقابت های قهرمانی آسیا، سهمیه حضور در مسابقات جهانی را به دست می آورم اما در مورد اردوهای بین المللی باید بگویم فدارسیون هر کسی که دوست داشته باشد را به اردو می فرستد و کاملا سلیقه ای برخورد می کند. به احتمال فراوان رقابت های قهرمانی کشور، چند مسابقه جایزه بزرگ و بازی های کشورهای اسلامی تنها برنامه من برای شرکت در مسابقات جهانی محسوب می شود.

وی درمورد سفرهای متعدد رئیس فدراسیون دو و میدانی، گفت: هرچند از مسائل مدیریتی اطلاع چندانی ندارم اما شاهد بودم که تعداد سفرهای روسای قبلی فدراسیون دو و میدانی با مجید کیهانی قابل مقایسه نیست. با توجه به این که تنها سه ماه تا مسابقات قهرمانی آسیا زمان باقی مانده،ای کاش رئیس فدراسیون دو ومیدانی به جای این که فکر سفر باشد تا حدی هم بر وضعیت ملی پوشان تمرکز می کرد.
 
صمیمی ادامه داد: بدون توجه به حمایت نشدن از سوی فدراسیون دو و میدانی، اطمینان دارم در مسابقات قهرمانی آسیا مدال می گیرم. البته پس از مدال آوری در آسیا تکلیفم با فدراسیون را مشخص می کنم. انسان به امید زنده است و امیدوارم تمام ملی پوشان دو و میدانی در رقابت های قهرمانی آسیا مدال بگیرند اما با این وضعیت به نظرم تنها پرتابگران دیسک شانس رسیدن به مدال دارند.
 
عضو تیم ملی دو و میدانی درمورد احتمال جذب مربی مجارستانی برای پرتابگران دیسک کشورمان تصریح کرد: کیهانی با این حرف ها فقط می خواهد شانه خود را از مسئولیت خالی کند. اگر وی واقعا قصد داشت مربی مجارستانی به ایران بیاورد تاکنون این کار را انجام داده بود. دو و میدانی جزء رشته های پرمدال است اما پس از المپیک ریو هیچ حمایتی از ملی پوشان این رشته انجام نشده است. امیدی هم ندارم که این وضعیت تا پایان مدیریت کیهانی در فدراسیون درست شود. وی هزار تومان برای من و امثال من هزینه نکرده و حمایتی از ما نداشته است.

پرتابگر دیسک کشورمان درباره نشست هفت نفر از ملی پوشان دو و میدانی با نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: در جریان این نشست نیستم. با این وجود امیدوارم چنین نشست هایی برای رفع مشکل ملی پوشان دو و میدانی برگزار شود و  کارساز باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار