شجاعی: منصوریان پاسخ مذاکرات مخفیانه با اصفهانی ها را خوب گرفت!

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به مذاکره مخفیانه علیرضا منصوریان با دو بازیکن اصفهانی واکنش نشان داد.

علی شجاعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به مذاکره مخفیانه علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال با دو بازیکن ذوب آهن اظهار کرد: مذاکره مخفیانه منصوریان با دو بازیکن تیم ما اقدامی غیرحرفه ای بود که با پاسخ منطقی و صحیح سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن روبرو شد، امیدوارم چنین حرکاتی دیگر در فوتبال ما تکرار نشود.
 
وی همچنین در خصوص دیدار امروز تیم های سایپا و ذوب آهن اصفهان گفت:تیم فوتبال سایپا در دیدار گذشته خود مقابل پرسپولیس با نتیجه ای نزدیک نتیجه را واگذار کرد و بازیکنان این تیم با ارائه یک بازی خوب نشان دادند که جایگاه واقعی سایپا در قعر جدول لیگ نیست. امیدواریم در دیدار امروز نتیجه به نفع ذوب آهن رقم بخورد.
 
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی قاسم حدادی فر عنوان کرد: طبق اعلام پزشک تیم مصدومیت قاسم حدادی فر پایان یافته و وی در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند در بازی امروز مقابل سایپا به میدان برود.
 
شجاعی در مورد عملکرد تیم ذوب آهن در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر تصریح کرد: در روزهای اخیر ربیع عطایا بازیکن لبنانی، به جمع بازیکنان ما اضافه شد و در حال حاضر قصد جذب بازیکن دیگری نداریم همچنین هیچ بازیکنی در لیست خروجی ذوب آهن قرار نگرفت و ما می خواهیم همین بازیکنان فعلی تا پایان فصل در تیم حضور داشته باشند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار