سمنان;

اجرای طرح توسعه 94 کیلومتر شبکه توزیع برق در سمنان

از آغاز سال جاری تا به حال ، طرح توسعه و احداث 94 هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در استان سمنان به اجرا درآمده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهندس سیدمحمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت  : در راستای پایداری خطوط برق رسانی ، طرح اصلاح و بهینه سازی 93 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان نیز اجرائی شده است .

وی با اشاره به این که جهت تغذیه برق متقاضیان جدید و مشترکین برق، 148 ایستگاه هوائی و یک پست زمینی توزیع برق ایجاد و به بهره برداری رسیده گفت: عملیات بهسازی 88 ایستگاه هوائی و چهار پست زمینی توزیع برق ، از اقدامات به عمل آمده محسوب می شود .

وی با عنوان این که از شروع امسال تا زمان حاضر ، 1 هزار و 3 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: اصلاح 2 هزار و 624 دستگاه چراغ معابر ، از دیگر فعالیت های است که توسط واحدهای اجرائی این شرکت به انجام رسیده است .

مهندس حسینی نژاد تصریح کرد: با جذب قریب 7 هزار مشترک جدید ، هم اینک شرکت توزیع برق استان سمنان به 357 هزار انشعاب برق خدمات دهی می نماید.

وی خاطر نشان ساخت: مبلغ 100 میلیارد و 751 میلیون ریال ، برای اجرای طرح های توسعه  و احداث اصلاح و بهینه سازی مورد اشاره ، سرمایه گذاری صورت گرفته است .
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار