قزوین؛

رشد چهاردرصدی کمک های مردمی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان از رشد چهاردرصدی کمک های حامیان در دو طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛صیادی افزود : در 9 ماهه گذشته بیش از ۵۸ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۸۵۱ هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین از سوی مردم مساعدت شده است .

به گفته وی ، در این مدت حدود ۲۳ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و بیش از ۵ هزار حامی در طرح اکرام محسنین وجوه نقدی خود را به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت  واریز کرده اند.

صیادی با بیان اینکه این کمک ها فقط برای همان یتیم هزینه می شود ، گفت : بخشی از مبالغ پرداختی حامیان به منظور تضمین طرح آتیه، در یک حساب مشخص بنام یتیم پس انداز می شود تا در آینده به عنوان منبع مناسبی برای تأمین هزینه های ازدواج، مسکن و اشتغال آنان هزینه شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اضافه کرد : نود درصد ایتام تحت حمایت استان بالای شش  نفر حامی دارند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی آنان از محل مبلغ واریزی حامیان مرتفع می شود.

صیادی گفت : نیکوکاران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت های غیر نقدی در زمینه تأمین پوشاک، مواد غذایی ، خدمات مسکن ، کمک های درمانی و فرهنگی ایتام را نیز عهده دار شوند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار