اردبیل؛

حل مشکلات زندان ها کمک به امنیت اجتماعی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: به حداقل رساندن مشکلات زندان ها در استان به امنیت اجتماعی کمک شایانی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ناصر نصیری در نشستی با مدیرکل زندان های استان اردبیل با بیان اینکه به حل مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات امنیتی زندان های استان در حد توان کمک خواهیم کرد افزود: مهم نیست در چه سمتی و در کدام پست یا قوه فعالیت می کنیم ، مهم تلاش برای مردم و جلب نظر و رضایت خداوند متعال است.

وی همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی افزود: هر چند وضعیت دولت از نظر کمبود بودجه مشخص است ولی این کمبود باعث نمی شود ما از امنیت زندان ها غافل باشیم.

در ادامه این نشست مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: زندانبانان به صورت روزمره با ترکیبی از آدم ها که یا جامعه پذیر نبوده اند و قانون گریزی داشته اند و یا بر اثر نوسانات اقتصادی دچار شکست مالی شده و روانه زندان شده اند، مواجه می شوند.

مراد فتحی افزود: این امر به همراه گستردگی فعالیت ها و ماموریت های اصلاحی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی، بهداشت و درمان و متاسفانه همگام نبودن اعتبارات با میزان ماموریت اداره کل زندان ها کار را در این حوزه دشوارتر کرده است.

وی با بیان اینکه زندان زاییده اجتماع است نه سیستم قضایی تصریح کرد : سیستم قضایی و زندان هر دو برای تامین امنیت اجتماعی پایدار بوجود آمده اند و نباید لابه لای نگاه های سیاسی و جناحی با کمبود اعتبارات مواجه شده و در انجام ماموریت شان دچار خلل و مشکل شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.