همدان؛

تخصیص 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به تخصیص 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری تاکنون در نهاوند گفت: تاکنون برای 250 نفر از جوانان شهرستان اشتغالزایی صورت گرفته است.

تخصیص 30 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی با حضور مسئولان استانی، امام جمعه و مسئولین شهرستانی در تالار شهید باهنر نهاوند برگزار شد.

کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این همایش اظهار داشت:فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: در اقتصاد مقاومتی باید کار را به مردم سپرد و براساس اصل ۴۴ قانون اساسی پیش برویم و وابستگی به نفت در کشور کم شده واز دیگر منابع اقتصادی استفاده کنیم و آن را جایگزین نفت کنیم و اگر این کار را کردیم گام بزرگ اقتصادی برداشته ایم.

وی تصریح کرد: مدیریت مصرف و استفاده از تولیدات داخلی از دیگر الزامات اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری بود و از ارکان اصلی آن می‌توان مدیریت جهادی را نام برد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در بخشی از سخنان خود اشاره‌ای به کارهای انجام شده در بحث اقتصاد مقاومتی کرد و گفت: سپاه شهرستان نهاوند از همان سال 89 اقدام به کارهای بسیار خوبی در این خصوص کرده که از آن جمله می‌توان به ایجاد اشتغال برای جوانان و محرومیت ‌زدایی اشاره کرد.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ 3 میلیارد تومان تسهیلات به بسیجیان جویای کار با ارائه مدارکی از فنی و حرفه ای و اداره کار شهرستان اعطا شد و برای 290 نفر از جوانان ایجاد اشتغال ایجاد شده است.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این مبلغ اختصاص داده شد که تاکنون برای 250 نفر از جوانان شهرستان اشتغالزایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.