نشانه گیری مردان تیرانداز به سیبل های لیگ برتر

با برگزاری هفته دوازدهم و سیزدهم لیگ برتر مردان، ۴۸ تیرانداز در دو روز آخر هفته دست به سلاح می شوند.

نشانه گیری مردان تیرانداز به سیبل های لیگ برتربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها از سری دهمین دوره لیگ برتر تیراندازی می باشد که در هفته دوازدهم و سیزدهم به میزبانی باشگاه مقاومت و حضور ۴۸ تیرانداز از تیم های ، نیروی زمینی ارتش، هیئت سمنان، شرکت ملی حفاری، پاس ناجا،  هیئت کرمان و  مقاومت در روز های پنج شنبه و جمعه  سی دی ماه  و یکم بهمن ماه  در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی دست به سلاح می شوند.

در روز پنج شنبه، ۳۰ دی ماه در هفته دوازدهم پاس ناجا با هیئت سمنان و هیئت کرمان با مقاومت دیدار دارند ضمن اینکه شرکت ملی حفاری در این هفته در استراحت به سر می برد.

در روز جمعه، یکم بهمن ماه در هفته سیزدهم نیز، شرکت ملی حفاری با نیروی زمینی ارتش و پاس ناجا با مقاومت در غیاب هیئت سمنان که در استراحت به سر می برد دیدار دارند.

همزمان با برگزاری لیگ برتر تیراندازی، رقابتهای دسته یک مردان نیز در هفته پایانی خود صبح  روز جمعه پیگیری می شود.

۷ تیم هیئت بوشهر، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه تهران، شهرداری بندرعباس، هیئت کرمانشاه ، نظام مهندسی ساختمان  قم و پاس جوان در این رقابتها حضور دارند.

این مسابقات نیز به میزبانی نظام مهندسی ساختمان قم در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی در حالی دنبال می شودکه تیم هیئت بو شهر در استراحت به سر می برد و قضاوت این رقابتها را حمیدرضا برگی برعهده دارد.

یاد آور می شود که در حال حاضر در هفته پایانی لیگ دسته مردان در رشته تفنگ تیم دانشگاه تهران و در رشته تپانچه تیم های پاس جوان، دانشگاه تهران و نظام مهندسی ساختمان قم، بعنوان تیم های برتر شناخته شده اند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار