گیلان؛

تضعیف شخصیت های انقلاب، تاکتیک دشمن برای ضربه زدن به نظام

تضعیف و تخریب شخصیت های ماندگار انقلاب از تاکتیک های دشمنان برای ضربه زدن به نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول این نهاد در سپاه قدس گیلان با حضور آیت اله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد:اسلام،ولایت،مردم و استکبارستیزی چهارعنصر ماندگاری انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: دشمنان بدین شیوه می خواهند قدرت انقلاب را تضعیف و روند استکبار ستیزی را در ایران متوقف سازند.

وی تداوم انقلاب اسلامی را مهمترین عامل تهدید منافع استکبار در منطقه حساس خاورمیانه عنوان کرد و افزود : تاسی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب و پایبندی به آرمان های والای امام و شهدا ،چراغ راهی برای نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی است.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم حفظ روحیه تلاش ، خدمت صادقانه و تفکر انقلابی تصریح کرد : تحقق بیشتر این رویکرد مستلزم توسعه فرهنگ انقلابی است.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی تاکید کرد : امروز تهاجم استکبار بر محور جنگ نرم و استحاله فرهنگی – عقیدتی استوار است.

سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز با تشریح عمده ترین ماموریت ها و برنامه های فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت : حرکت در خط امام و رهبری و تاسی از آموزه های اصیل اسلامی رمز موفقیت سپاه در ایفای ماموریت های محوله است.


انتهای پیام/اص

برچسب ها: تاکتیک ، دشمن ، تضعیف ، نظام ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.