دروازه بان تیم سیاه جامگان:

حق تیم ما در دربی مشهد برد بود نه تساوی

محمدناصری گفت:کسب یک امتیاز در دربی مشهد برای تیم ما نتیجه ای قانع کننده ای محسوب نمی شود و حق ما در این دیدار کسب سه امتیاز بود.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد تساوی دو تیم سیاه جامگان و پدیده در دربی مشهد بیان کرد: پیش بینی اینکه بازی سختی را پیش رو داریم، کرده بودیم و می دانستیم دربی همیشه حساس است، به همین دلیل تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. اما شانس با ما یار نبود و نتوانستیم از موقعیت هایمان به نحو احسن استفاده کنیم و در پایان به کسب یک امتیاز رضایت داریم که این نمی تواند برای تیم ما نتیجه ای قانع کننده ای محسوب شود.حق تیم ما در این دیدار برد بود نه تساوی.

گلر تیم سیاه جامگان در ادامه افزود: ما وضعیت نسبی خوبی داریم و این تساوی تا حدودی وضعیت تیم را در جدول بهتر کرد. البته هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و باید خیلی زود از منطقه خطر جدا شویم تا حاشیه امنیت داشته باشیم. هنوز دو بازی سخت خارج از خانه را مقابل تیم های سایپا و فولاد خوزستان در پیش داریم و این کارمان را سخت‌تر می‌کند.

ناصری درباره عملکردش در این دیدار گفت: عملکردم در این دیدار قابل قبول بود، تمام سعی ام براین است تا بتوانم در دیدارهایی که برای تیمم به میدان می روم تاثیر گذار باشم.

وی درباره داوری این دیدار افزود: داوری در این دیدار مشکل نداشت و کارش را به نحو احسن انجام داد.

دروازه بان اسبق سپاهان درباره بازیکنان جدید در تیم سیاه‌جامگان گفت: بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند که البته برای هماهنگی احتیاج به زمان بیشتری داریم. هنوز از نظر هماهنگی عقب هستیم و نیاز به زمان داریم تا به آمادگی کامل برسیم.

ناصری در پایان با اشاره به بازی سخت هفته آینده این تیم مقابل سایپا تهران عنوان کرد:بازی سختی است، به ویژه اینکه باید مقابل این تیم در ورزشگاه دستگردی بازی کنیم. آنها به فکر جبران مافات هستند،اما ما هم تلاش می‌کنیم تا در این بازی امتیاز کسب کنیم تا وضعیت مان را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار