شاهرود;

آغاز مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان در شاهرود

مسابقات دارت قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور دارت اندازانی از 14 استان از امروز در شاهرود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، محمد حسین فاضلی مسئول کمیته دارت استان سمنان گفت : سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان ، امروز سی ام دی 95 با رقابت انفرادی گروه ها، مرحله حذفی و مقدماتی دوبل در رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز شد و روز جمعه یکم بهمن 95 مرحله نیمه نهایی با حضور 90 دارت انداز پایان می یابد.

وی با اشاره به این که مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان در شهرستان شاهرود استان سمنان با حضور 12 مربی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسابقات یکی از مراحل گزینش تیم ملی بزرگسالان است.

فاضلی بیان داشت: مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان به صورت انفرادی و دوبل برگزار می شود و در پایان، نتیجه رقابت های انفرادی و دوبل و مجموع امتیازات، رده بندی تیمی را تعیین می کند.

وی مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان در شهرستان شاهرود استان سمنان را انتخابی تیم ملی دانست و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

مسئول کمیته دارت استان سمنان تصریح کرد : 2 تیم پنج نفره به نمایندگی از استان در مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان شرکت دارند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.