قم؛

برگزاری نخستین همایش تجلیل از اساتید ایثارگر

نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه سراسر کشور پیش از ظهر امروز امروز با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت‌الله حسینی بوشهری معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مدرسه علمیه معصومیه استان قم برگزار شد.
 
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با اشاره به اینکه اساتید شاهد و ایثارگر باید در صف اول تحول در حوزه قرار بگیرند اظهار داشت: امروز حوزه‌های علمیه ما به تحول نیاز دارد از این رو اساتید ایثارگر باید در صف اول تحول حوزه قرار بگیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: مسائل آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه بسیار مهم است اگر امروز مجتهدانی از جنس اساتید ایثارگر باشند بسیار موفق خواهیم شد.
 
حسینی بوشهری عنوان کرد: فضای مجازی فضا را بر جوانان ما تنگ کرده است و بهتر است که شاهدان و اساتید ایثارگر حوزه‌های علمیه در مقابل این هجمه بایستد.
 
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه علمیه باید اساتید ایثارگر را حفظ کند بیان کرد: وظیفه حوزه‌های علمیه این است که اساتید ایثارگر را که میراث داران این سرزمین هستند نگاه دارد.
 
اعرافی تصریح کرد: مراتب ایثار به یک عامل وابسته است و آن اینکه ایثارگر با چه توانایی‌هایی از خود می‌گذرد هر چه قدر انسان شایستگی‌های بیشتری داشته باشد بیشتر می‌تواند از خود بگذرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.