سه شهر همدان به راه آهن متصل شد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: با موافقت دولت خط راه آهن از شهرهای اسدآباد، تویسرکان و نهاوند گذر خواهد کرد.

سه شهر همدان به راه آهن متصل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اکبر رنجبرزاده در جمع نخبگان و خانواده شهدا گفت: این خط ریلی 55 کیلومتر طول دارد و کار مطالعاتی این طرح بزودی آغاز خواهد شد.

وی شبکه ریلی را یکی از راه های توسعه اسدآباد ذکر کرد و گفت: این طرح موجب رونق اقتصادی استان های همدان و کرمانشاه خواهد شد.

رنجبرزاده با قدردانی از زحمات دولت گفت: فراهم آوردن رفاه و آسایش مردم از دغدغه های دولت تدبیر و امید و احداث خط راه آهن از شهرهای همدان خبر خوشی برای مردم این مناطق است.

نماینده مردم اسدآباد اضافه شدن 85 تخت به بیمارستان قائم (عج) را از دیگر طرح های دولت در اسدآباد عنوان کرد و گفت: امروز معاون رئیس جمهور با این طرح موافقت نمود و اعتبار مورد نیاز هم بزودی تامین خواهد شد.

رنجبرزاده تکمیل دو استخر شنا برای فرهنگیان و تربیت بدنی را از دیگر نیازهای اسدآباد برشمرد و افزود: این طرح ها از سال های قبل آغاز و به دلیل کمبود اعتبار راکد مانده بود که با کمک دولت گره مشکلات این طرح ها نیز باز می شود.

وی از معاون رئیس جمهوری خواستار تامین اعتبار برای تکمیل کانون فرهنگی هنری این شهر شد و گفت: این طرح 15 سال است که به صورت نیمه کاره رها شده و نیازمند تزریق اعتبار برای راه اندازی است.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت همچنین به موافقت دولت با احداث پل روگذر در تقاطع بزرگراه کربلا اشاره کرد و گفت: این مسیر به دلیل حجم بالای ترافیک حادثه خیز است و در طول سال تصادفات زیادی در این محور رخ می دهد.

رنجبرزاده تخصیص 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت توسط دولت برای راه اندازی تعاونی های تولید با هدف توسعه اشتغال اسدآباد را از دیگر برکات سفر معاون رئیس جمهوری به اسدآباد عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.