همدان؛

دستاوردهای برجام نادیده گرفته نشود

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دستاوردهای برجام مربوط به کل نظام جمهوری اسلامی ایران است و نباید نادیده گرفته شود.

دستاوردهای برجام نادیده گرفته نشودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شیرکوند در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان همدان افزود: برخی با انتقاد از برجام کل نظام را به چالش می کشند.

وی اظهار کرد: دولت در حوزه بهداشت و درمان موفق عمل کرده و این موفقیت ها غرور آفرین است که با محدودیت منابع و مشکلات و محدودیت این همه موفقیت صورت گرفته که باید برای مردم بازگو شود.

وی افزود: برخی با بیان اینکه دولت اقدام مثبتی انجام نداده است خواستار زیر سوال بردن دستاوردهای دولت و نظام هستند.

شیرکوند گفت: حوزه فرهنگی ظرفیت های خوبی در کشور دارد اما با این وجود از آن خوب استفاده نشده که در این بخش می توان از ظرفیت سمن ها استفاده کرد چرا که سمن ها بازوی مربوط به دولت هستند و به عنوان چشم و گوش دولت و رابط خوبی بین دولت و مردم و بالعکس بشمار می روند.

شیرکوند اظهار کرد: اگر به این سمن ها توجه شود و بخواهیم از کمک آنها استفاده کنیم می توانند نقش خوبی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: از فعالیت های اقتصاد مقاومتی باید مستند سازی شود و پس از مستند سازی می توان ارزیابی ها را انجام داد و این کار در رتبه بندی ها مورد توجه قرار می گیرد.

این مسئول کارکرد استان همدان در زمینه اقتصاد مقاومتی را با توجه به سایر استانها در ارزیابی ها مطلوب دانست و گفت: این گزارش تا چند هفته آینده در نشست ملی مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.