تداوم ناپایداری‌ها در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم ناپایداری‌ها تا صبح شنبه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شاهرخ پارسا گفت: از اواخر روز پنج‌شنبه هوای استان در دامنه یک سامانه بارشی قرار گرفت که موجب بارش برف در بیشتر نقاط شد.
 
 وی با اشاره به نقشه‌های هواشناسی تصریح کرد: داده‌های نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری‌ها تا اواخر امشب یا صبح شنبه در چهارمحال و بختیاری است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین بارش ناشی از این سامانه که به ‌صورت آب حاصل از برف است از کوهرنگ به میزان 21 میلیمتر گزارش شده که میزان برف جدید در این منطقه 26 سانتیمتر بوده و مقدار برف روی زمین به 30 سانتیمتر رسید؛ این در حالی است که مقدار بارندگی در شهرکرد 9.5 میلیمتر و برف روی زمین 7 سانتیمتر اندازه گیری شده است.
 
پارسا عنوان کرد: میزان آب حاصل از بارش برف از دیشب تاکنون در فارسان 12.5 میلیمتر، سامان10 میلیمتر، سورشجان 12 میلیمتر، دوآب‌صمصامی 23 میلیمتر، اردل 4 میلیمتر، بروجن 5.6 میلیمتر، شلمزار 3 میلیمتر، فرخ‌شهر 12 میلیمتر و لردگان 5 میلیمتر بوده است.
 
این مسؤول گفت: آسمان مرکز استان در حال حاضر ابری و دمای هوا 4 درجه سانتیگراد است و برای 24 ساعت آینده هوای آن نیمه‌ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بیشینه دما در شهرکرد طی 24 ساعت آینده 9 و کمینه آن منفی 4 درجه سانتیگراد خواهد بود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.