تعرفه ها متناسب با خدمات پزشکی نیست/هزینه سوء مدیریت را مردم پرداخت می کنند

عضو مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان گفت: تعرفه های پزشکی تناسبی با خدمات پزشکی ندارند و باید به فکر رفع مشکلات باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالاری فر عضو مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشکان در بیست وچهارمین مجمع عمومی این انجمن که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: چالش های پیش رو در طرح تحول نشان می دهد باید شاهد عزم ملی در مشکلات بزرگترین طرح سلامت محور کشور باشیم. 

وی بیان کرد: اینکه شرایط تورمی، فقر و نابرابری در زمان دولت یازدهم و آغاز طرح تحول چگونه بود امری مهم در نقد منصفانه برای پزشکان است. 

سالاری فر با بیان اینکه هزینه سوء مدیریت در کشور ما در بحث بهداشت و درمان را مردم پرداخت می کنند، افزود: موضوع اقتصاد و مدیریت در حل مشکلات جامعه باید مدنظر متولیان قرار بگیرد. 

وی گفت: آنچه مسلم است دولت تدبیر و امید طرح تحول رابه قصد کاهش هزینه های مردم ایجاد کرده تا اقشار آسیب پذیر از زیربار هرینه های کمرشکن نجات پیدا کنند

عضو مجمع انجمن اسلامی پزشکان گفت: تعرفه های پزشکی با خدمات همخوانی ندارد و پزشکان هزینه های خدمات درمانی را بصورت سوپسید پرداخت می کنند.

وی اظهار داشت: باتمام نقدهایی که به طرح تحول وارد شده است چالش ها باید توسط پزشکان و با نقدمنصفانه برای رفع ایراد درنظرگرفته شود تا شاهد عدالت در سلامت و کاهش هزینه ها از جیب مردم باشیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
متاسفانه بعضی از پزشکان نمی دانم چه فکر می کنند دنیا را می بینند به آخرت فکر نمی کنند .از رادیولوژها و شرکتهای داروی گیاهی درصد می گیرند تا به نسخه های مردم بد بخت داروهای گیاهی گران قیمت می پیچند
آخرین اخبار