آبادان ؛

بهسازی معابر وبوستان های شادگان

فضای سبز معابر و پارک های شهر شادگان درحال بهسازی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فلاحیه رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر شادگان گفت: در حال حاضر فضای سبز در معابر و پارک های این شهر در حال بهسازی  است.

عبدالامام نعیم فلاحیه  با اشاره به توجه مدیریت شهری به ارتقای سرانه فضای سبز افزود: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری در دستور کار شهرداری این شهر قرار دارد.

وی گفت: توسعه فضای سبز شهری یکی از نیازهای شهروندان شادگانی است که همواره مورد تأکید قرار گرفته و به همین خاطر، مدیریت شهری می کوشد تا در این راستا اقداماتی را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر شادگان در ادامه با اشاره به اجرای ده ها طرح در مناطق مختلف شهر شادگان افزود: فضای سبز معابر شهری شادگان درحال توسعه است.

وی گفت: تلاش می شود تا در سال جاری، سرانه فضای سبز شهری شادگان به منظور استفاده مطلوب تر شهروندان افزایش بیشتری پیدا کند که این مهم رضایت مندی مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون پارک ها و فضای سبز شورای شهر شادگان یادآور شد: استفاده مطلوب و بهینه از فضاهای سبز موجود، بوستان ها و پارک های شهر شادگان نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

نعیم فلاحیه در پایان با بیان اینکه شهرداری شادگان با رویکرد توسعه پایدار و حفاظت از محیط ‌زیست افزایش فضای سبز را مبنای کار خود قرار داده گفت: فضای سبز شهری، عامل زنده و حیاتی تعیین‌کننده ساختار شهر است که در حقیقت حیاتی دوباره به شهر داده و دستگاه تنفسی آن محسوب می‌شود، بنابراین باید با فرهنگ سازی مناسب، تنفس شهر را منظم کنیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.