کرمانشاه؛

برگزاری رقابت های جام جهانی کشتی در کرمانشاه

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه یک فرصت ارزشمند است تا یک بار دیگر نام کرمانشاه در جهان ورزش بدرخشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛صابر رحیمی اظهارکرد: کرمانشاه به لطف خداوند متعال، یاری خیرین و فرزندان این استان و همراهی مسئولین ارشد استان میزبان جام جهانی 2017 کشتی آزاد خواهد بود و این اتفاقی است که در این استان سابقه ندارد.

 وی با تاکید بر اینکه هدف تمامی مردم و مسئولین اعتلای نام کرمانشاه در تمامی زمینه هاست، افزود: ورزش امروزه به عنوان یکی از مهمترین ابزار تاثیرگذار در تبلیغات مورد توجه بسیاری از کشور هاست و پذیرش میزبانی های بزرگ از سوی کشورهای صاحب نام دنیا در این راستا صورت می گیرد.
 
رحیمی افزود: میزبانی رویدادی چون جام جهانی کشتی اتفاق کوچکی نیست و باید از هرگونه اظهار نظر سخیف و جانبدارانه در مورد آن پرهیز کرد. این یک رویداد کاملا ملی است که از جهات زیادی برای کشور جمهوری اسلامی ایران دارای اهمیت است.

 وی برگزاری این رقابتها در استان کرمانشاه را از جهات مختلف حائز اهمیت دانست و گفت: این یک فرصت تاریخی است که از این آوردگاه جهانی در راستای منافع استانی گامهای مهمی برداریم. تبلیغ استان مهمترین موضوعی است که باید آن را مدنظر قرار دهیم.استانی که سالها درگیر جنگ بوده امروز با افتخار میزبانی را پذیرفته است که همواره در شهرهای مدرن و بزرگ دنیا برگزار شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد:موضوع بسیار مهم توریسم ورزشی، دیگر مساله ای است که نباید از اهمیت آن غافل شد و ضرورت دارد دستگاههای متولی این امر با حمایت از این میزبانی در راستای توسعه آن نقشی پررنگ در این رویداد داشته باشند.

 وی  باتمجید از استقبال خوب مردم از میزبانی این رویداد مهم، پذیرش آن را در راستای اعتلای نام کرمانشاه، معرفی توانایی ها و فرهنگ غنی استان به جهان و توجه به خواست مردم دانست.

 رحیمی همچنین نگاه ویژه استاندار کرمانشاه در خصوص این مسئله را بسیار مثبت عنوان کرد و از ایشان و مجموعه معاونین استانداری در کمک به قطعی شدن میزبانی کرمانشاه تشکر کرد.

 رحیمی تاکید کرد: میزبانی این رویداد عظیم جهانی کوچکترین بار مالی برای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ندارد و این اداره کل با تکیه بر حمایت مردم ،همراهی مسئولین و تجربه گرانبهای نیروی انسانی خود از این رویداد معتبر بیشترین بهره را برای استان کرمانشاه رقم خواد زد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.