تبریز؛

مصاف تیم تراکتور و پیکان در ایستگاه هجدهم لیگ برتر

پیکان و تراکتورسازی تبریز، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:45 فردا (یکشنبه) میهمان پیکان خواهد بود.
شاگردان امیر قلعه‌نویی، پس از هفته‌ها پیروزی در لیگ شانزدهم، در بازی قبلی با نتیجه دو بر دو در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی رسیدند تا از حریف مستقیم خود پرسپولیس عقب بمانند.
پیکان نیز که نتایج خوبی در نیم فصل اول گرفته بود، در دو بازی نخست نیم فصل دوم لیگ شانزدهم، به ترتیب مقابل گسترش فولاد و صبای قم، به تساوی یک بر یک و باخت یک بر صفر رضایت داده‌اند تا به رده پنجم جدول سقوط کنند.
دیدار رفت دو تیم در روز 17 مرداد با پیروزی سه بر یک تراکتورسازان به پایان رسیده بود و در چهار بازی قبل‌تر نیز، دو برد سهم تراکتورسازان، یک برد سهم پیکانی‌ها و یک تساوی، حاصل بازی‌های دو تیم بود.
تراکتورسازان در 17 بازی قبلی خود 34 امتیاز کسب کرده‌اند و بعد از پرسپولیس 38 امتیازی، در جایگاه دوم هستند. پیکان نیز با کسب 26 بازی از 17 مسابقه، در رده پنجم جدول است.
این بازی را که در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می‌شود، بیژن حیدری سوت می‌زند و بابک داوری، رحیم حاجیلو و روح اله شریفی، وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار