شهرکرد؛

سرعت بالای رانندگی در چهارمحال و بختیاری

سرعت رانندگی در استان چهارمحال و بختیاری 23 کیلومتر در ساعت از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری میزان سرعت رانندگی در جاده های برون شهری استان را 88 کیلومتر در ساعت بیان کرد و گفت: این میزان سرعت 23 کیلومتر از میانگین کشوری بالاتر است.

سرهنگ دوم رحمت الله نجفی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات در جاده های برون شهری چهارمحال و بختیاری مربوط به سرعت غیر مجاز می باشد افزود: 17 درصد تصادفات رانندگی گزارش شده در استان به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی 9 ماهه نخست امسال، 9 میلیون و 716 هزار و 852 فقره تخلف در محورهای مواصلاتی استان گزارش شد که 2 و دو دهم درصد این تخلفات مربوط به سرعت غیر مجاز بود.

نجفی ادامه داد: در حال حاضر 4 دستگاه دوربین کنترل جاده ای به منظور کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی در محور های مواصلاتی استان وجود دارد که این تعداد تا پایان سال جاری به 40 دستگاه خواهد رسید.

به گفته وی؛ از سال گذشته، نرخ جرایم رانندگی مانند عبور از چراغ قرمز، سبقت غیر مجاز در راه های دو طرفه و تجاوز از سرعت مجاز (بیش از 30 کیلومتر بر ساعت) در کلان شهرها، مراکز استان ها، جاده های بین شهری، مناطق آزاد تجاری و صنعتی تا 2 میلیون ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار