همدان؛

کشف بیش از 5 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان

رییس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در ده ماهه سال جاری 5هزار و400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

کشف بیش از 5 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ قزوینه با اشاره به اینکه 5400 کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش سازها طی 8هزار و955 عملیات دراین مدت کشف شده است افزود: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه کشفیات با رشد 42 درصدی همراه بودیم که نشانگر اطلاعات وانجام عملیات های هدفمند بوده است.

وی به ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان اشاره کرد و اظهار داشت: استان همدان در حوزه مبارزه با عرضه مواد مخدر مقام سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

سرهنگ قزوینه ادامه داد: کسب این مقام بیانگر سهم مشترک دستگاههای عضو کمیته مقابله در امر مبارزه با مواد مخدر بوده است و باید گفت که اقدامات مقابله ای در این حوزه همچنان با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

رییس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: 90 درصد از عملیات های پلیس مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان خارج از ساعت های اداری انجام شده است چرا که قاچاقچیان تصور می کنند که در ساعت های غیر اداری اقدامات و عملیات ها در نیروی انتظامی انجام نمی شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام دستگاه های حاکمیتی وظیفه تعریف شده ای دارند خاطرنشان کرد: باید در چار چوب راهبردی و هدفمند حرکت کنیم.

وی تصریح کرد : در برخورد با مواد مخدر از جمله پیشگیری،مقابله و درمان باید اندیشمند اقدام کنیم و از هرگونه سیاه نمایی وتفاوت در این باره پرهیز شود.

وی اضافه کرد :مشارکت مردمی و بهره گیری از آنها نیز می تواند نقش موثری برای مقابله با مواد مخدر ایفا کند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار