کدام جملات سخنرانی ترامپ در مراسم تحلیف بیشترین واکنش مردمی را به دنبال داشت؟

خبرگزاری رویترز به جمع‌آوری جملات "دونالد ترامپ" در روز تحلیف پرداخت که بیشترین واکنش‌های مردمی را در پی داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ مراسم تحلیف "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته با حضور سران سیاسی و مردم این کشور در واشنگتن و مقابل ساختمان کنگره برگزار شد. ترامپ در این مراسم طبق سنت همیشگی به ایراد سخنرانی پرداخت و جملاتی را ادا کرد که با واکنش ‌های گوناگون مردم همراه بود.

خبرگزاری رویترز به گردآوری مهمترین جملات ترامپ پرداخت که بیشترین واکنش را از سوی مردم به همراه داشتند. این جملات به شرح زیر هستند:

*از امروز به بعد آمریکا در اولویت نخست خواهد بود.
 
*ما متحدان قدیمی را تقویت خواهیم کرد و متحدان جدیدی برای کشور مهیا می‌کنیم. ما جامعه بین‌المللی را علیه تروریسم افراطی متحد خواهیم کرد. ما تروریسم را به طور کامل از صفحه روزگار محو می‌کنیم.

*ما از این پس سیاستمدارانی که فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند را نمی‌پذیریم؛ سیاستمدارانی که فقط انتقاد می‌کنند و راهکاری برای بهبود اوضاع ارائه نمی‌دهند.

*ما به مردم رفاه می‌بخشیم و با حمایت از نیروی کار، کشورمان را با دست خودمان دوباره می‌سازیم. ما دو قانون ساده را دنبال می‌کنیم: کالای آمریکایی بخرید و نیروی آمریکایی استخدام کنید.

*هنگامیکه شما قلب خود را به روی میهن‌پرستی باز می‌کنید، دیگر جایی برای تعصب باقی نمی‌ماند.

*آمریکای متحد غیرقابل توقف است؛ ما از سوی ارتش، قانون و خدا محافظت می‌شویم. مردم آمریکا از هر رنگ و نژادی دارای خونی به رنگ دیگر میهن‌پرستان کشور هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار