استفاده از مواد مخدر یا دوپینگ!؟

متاسفانه با خبر شدیم برخی از آزمایشات و تست های دوپینگ در نهایت از مواد نیروزا به مواد مخدر منتهی و شناسایی شده است.

استفاده از مواد مخدر یا دوپینگ!؟به گزارش گروه روزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گفته یک منبع آگاه تاکنون تعداد معدودی از آزمایشات مثبت دوپینگ ورزشکاران پس از بررسی نهایی به استعمال مواد مخدر منجر و باید در این باره با دقت بیشتری موضوع را بررسی کرد، نوع مواد مخدر شناسایی شده می تواند به سرعت در بین ورزشکاران رواج پیدا کند.

بر اساس شنیده های ما از یک منبع آگاه این ورزشکاران از مواد نیروزا استفاده نکرده اند اما در آزمایشات نوعی از مواد مخدر شناسایی شده است و این نوع مواد مخدر به دلیل ماهیتش می تواند به سرعت در ورزشکاران رواج پیدا کند.  

با اطلاع از موارد مشابه و لاپوشانی و ربط دادن این نوع مواد مخدر به قلیان و غیره ... دردی دوا نخواهد شد و امیدواریم برای یک بار هم که شده بسیار شفاف در این مورد تصمیم گیری شود.

ملاحظات قانونی دست ما را برای انتشار اطلاعات بیشتر بسته است اما این موضوع را تا پایان پیگیری خواهیم کرد و تا حصول نتیجه پرونده باز می ماند.

برخی از این ورزشکاران از الگو های مطرح ورزش و بسیاری از جوانان ایران محسوب می شوند و حضور آنها در ورزش می تواند لطمات جبران ناپذیری به آینده این جوانان بزند.

نوع ماده مخدر مورد استفاده این ورزشکاران هشدار جدی برای جامعه ورزش محسوب می شود و پیگیری جدی تری را می طلبد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار