پایان ماراتن انتخابی تنیس روی میز؛

افشین نوروزی با شایستگی در صدر/ درخشش بسیار خوب جوانان

بعد از احتساب امتیازات مجموع مسابقات انتخابی، رده بندی نفرات برتر بزرگسالان مشخص شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، پس از 3 روز ماراتن مسابقات انتخابی تیم ملی ، افشین نوروزی قهرمان المپیکی و با اخلاق تنیس روی میز کشورمان از استان خوزستان با جمع آوری امتیازات مناسب با شایستگی به مقام قهرمانی رسید .

این مسابقات که در روزهای 29 و 30 دی ماه و سپس در تاریخ 2 بهمن در آکادمی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی انقلاب با پخش های تلویزیونی مستمر در جریان بود ، سرانجام نفرات برتر خود را به شرح ذیل معرفی نمود .

 
استان    امتیاز مرحله اول ضریب 2    امتیاز مرحله دوم ضریب 2    امتیاز پایه   جمع امتیازات

اول    افشین نوروزی خوزستان      24 14 7.5 45.5
دوم امین احمدیان تهران            26 12 5.5 43.5
سوم میعاد لطفی تهران           18 16 3.5 37.5
چهارم حمیدرضا طاهرخانی قزوین 28 6 2.5 36.5
پنجم محمد علی روئین تن فارس 22 8 6.5 36.5
ششم امیر حسین هدائی تهران 16 10 1.5 27.5
هفتم ارمان حاجی ئی تهران                 14 4     3     21

افشین نوروزی از پرافتخارترین پینگ پنگ بازان تاریخ تنیس روی میز کشورمان می باشد که سالها خود را در بالاترین سطح این ورزش حفظ کرده و در سال جاری نیز از معدود نفراتی بوده که با حضور در 3 تور ایرانی و تمامی مراحل مسابقات انتخابی امتیازات ارزشمندی را کسب و مزد زحماتش را با حضوری موفق در این مسابقات گرفت .

از طرفی امین احمدیان پدیده جدید تنیس روی میز کشورمان با 15 سال سن درخشش بسیاری خوبی داشته و با جمع آوری امتیازات در جایگاه قابل احترام دوم قرار گرفت .

میعاد لطفی ، حمیدرضا طاهرخانی ، محمد علی رویین تن ، امیر حسین هدایی و آرمان حاجی ئی همگی از جوانان شایسته کشور می باشند .

سرداور مسابقات داریوش ضرغامپور با همراهی داوران مجید طبیانی ، محمد مصباحی ، محمد قاسم عموئیان ، احسان امید ، مجید آرازخانی ،مرتضی میرزائی ،رامین میرزائی ، مهرداد تفتی و نماینده فدراسیون پیمان حسنی بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار