هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال؛

بازگشت حماسی شمسایی به کورس قهرمانی/ برد ارزشمند مقاومت در روز شکست پایین جدولی ها

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با تداوم برتری های گیتی پسند و شکست فانوس به دستان پیگیری شد.

بازگشت حماسی شمسایی به کورس قهرمانی/ برد ارزشمند مقاومت در روز شکست پایین جدولی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدار در هفت شهر مختلف پیگیری شد، که نتایج زیر بدست آمد.

آذرخش بندرعباس ۱ – ۳ مس سونگون ورزقان

در نخستین دیدار این هفته دو تیم آذرخش بندر عباس و مس سنگون به مصاف هم رفتند که در این دیدار بندری میزبان مسابقه بودند. پیش از شروع بازی ۲ تیم به احترام فاجعه پلاسکو تهران یک دقیقه سکوت کردند و بعد از سوت آغاز به صدا در آمد.

در ابتدا جدال بین دروزبان های مس و آذرخش بود و هر ۲ تواستند به خوبی از دروازه خود دفاع کنند، البته شانس با میزبان یار بود و ۵ توپ به تیر دروازه برخورد کرد و به این ترتیب بازی در نیمه نخست با درخشش سنگربانان ۲ تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. نیمه دوم با گل مس سنگون آغاز شد و بعد از آن آذرخش که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در مسابقات لیگ برتر فوتسال داشته است موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما مس در ادامه با توجه به تجربه بازیکنان توانست گل های دوم و سوم را به ثمر برساند.

دانشگاه آزاد تهران ۳ – ۴ تاسیسات دریایی تهران

دربی تهران همانطور که پیش بینی میشد بسیار پر برخورد و پرحاشیه آغاز شد. و دانشگاه آزاد توانست در ابتدا با ۲ گل از حریف پیش بیوفتد و حاجی بنده بازیکن تاسیسات از زمین اخراج شد و به این ترتیب نیمه اول بازی به پایان رسید. در نیمه دوم بازی بسیار پر هیجان بود و ابتدا تاسیسات دریایی توانست یکی از دو گل خورده را پاسخ دهد اما بلافاصله دانشگاه موفق شد بازی را ۳ بر یک کند اما این پایان ماجرا نبود و تاسیسات دریایی تهران بعد به تساوی رساندن بازی در دقایق پایانی گل چهارم را به ثمر رساند و انتقام بازی رفت را از دانشگاه گرفت.

شهرداری ساوه ۱ – ۲ گیتی پسند اصفهان

بازی شهرداری ساوه و گیتی پسند اصفهان در ساوه برگزار شد، در ابتدا شهرداری با غافلگیر کردن شاگردان رضا لک موفق شد نخستین گل بازی را به ثمر برساند اما در همان نیمه نخست گیتی پسند کار یکسره کرد و با زدن ۲ گل پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم گیتی پسند با ادره بازی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. بعد از این گل کمی گیتی پسند عقب نشست و تیم شهرداری حمالات کم خطر و بی حاصلی را روی دروزاه این تیم انجام داد که در همین حین صدر نشین لیگ تواسنت روی یک کار زیبای تیمی گل چهارم را به ثمر برساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دبیری تبریز ۵ – صفر شهروند ساری

دیدار دبیری تبریز و شهروند ساری به میزبانی تبریزی ها برگزار شد. در نیمه نخست شاگردان افضلی مقدم تواستند با یک بازی خوب و منطقی نیمه نخست را با حساب یک بر صفر به نفع خود به پایان رسانند. در نیمه نخست هر دو تیم حملات روی دروازه هم داشتند اما دبیری بهتر از موقعیت خود استفاده کرد. در نیمه دوم بازی دبیری کار بازهم با به ثمر رساندن گل آغاز کرد و پس از آن گل های سوم و چهارم نیز به ثمر رسید. در ادامه شهروند که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت حملات همه جانبه ای را پایه ریزی کرد که باعث دریافت گل پنجم شد و این دیدار یک طرفه با حساب ۵ بر صفر به سود دبیری به پایان رسید تا شاگردان افضل بتوانند جایگاه خود را در جمع مدعیان حفظ کنند.

طرح و توسعه الوند قزوین ۱ – ۲ مقاومت البرز

این دیدار که به میزبانی طرح و توسعه الوند قزوین بود با توجه به جایگاه ۲ تیم حساسیت های خاص خود را داشت. نیمه نخست این دیدار بسیار پایاپای دنبال می شد تلبته تیم میزبان میل بیشتری به حمله کردن داشت و در نهایت طرح و توسعه موفق شد در نیمه نخست گل اول بازی را به ثمر برساند و به این ترتیب با پیروزی طرح توسعه دو تیم به رختکن رفتند. در نیمه دوم تیم جوان مقاومت برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشت و تیم قزوینی برای دفاع کردن، به این ترتیب شاگردان رضا فلاح توانستند بازی را به تساوی بکشانند و پس از آن در انتهای بازی بازهم البرزی ها موفق شدند گل بزنند و به این ترتیب بازی را با حساب ۲ بر ۱ بردند و در یک حاشیه امنیتی نسبت به تیم های پایین جدول قرار گرفتند.

یاسین پیشرو قم ۴ – ۲ لبنیات ارژن شیراز

این دیدار که بین ۲ تیم میان جدولی برگزار میشد با برتری نسبی میزبان آغاز شد و یاسین پیشرو تواست در میانه نیمه نخست گل اول را به ثمر برساند و بعد از بازی طوری پیش رفت که یاسین توانست بازی را ۳ بر ۱ به نفع خود کند بعد از آن گل چهارم نیز توسط شاگردان حیدریان به ثمر رسید. بازی بسیار پر برخورد پیش رفت و ۲ بازی تیم میزبان از زمین اخراج شدند و شیرازی ها گل سوم را به ثمر رساندند که این گل بی فایده بود و بازی با همان نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رسید.

فرش آرای مشهد ۲ – یک حفاری اهواز

در اخرین دیدار این هفته در مشهد تیم فوتسال فرش ارای این شهر موفق شد تیم بالای جدولی حفاری را شکست داد. در این دیدار شاگردان مرتضایی موفق شدند در خانه کار بزرگی کرده و درهمان نیمه اول برنده بازی باشند. در نیمه دوم هم تلاش تیم حفاری و مدیریت فرش ارایی ها برای حفظ نتیجه ادامه داشت و تیم با انگیزه تر یعنی فرش آرا بود که موفق شد بازی را به سود خود به پایان برساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار