مربی تیم فوتبال تاسیسات دریایی:

نیمه اول حرف زیادی برای گفتن نداشتیم/امیدوارم دانشگاه آزاد در لیگ فوتسال ماندگار شود

خوراکچی گفت: بازی را بسیار بد آغاز کردیم و همانطور که مشاهده کردید در نیمه اول حرف زیادی برای گفتن نداشتیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مربی خوراکچی مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از پیروزی تیمش مقابل دانشگاه آزاد بیان کرد: تیم دانشگاه آزاد امروز با تمام وجود در مقابل ما قرار گرفت و بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برای پیروزی در این مسابقه برخوردار بودند. بازی را بسیار بد آغاز کردیم و همانطور که مشاهده کردید در نیمه اول حرف زیادی برای گفتن نداشتیم.

وی ادامه داد: با نکاتی که در حین نیمه به بازیکنان گوشزد کردیم و تغییرات عمده ای که در سیستم تیم بوجود آوردیم،توانستیم شرایط بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم. فکر می کنم قوای جسمانی و تجربه بالا بازیکنان ما موجب شد تا بازی باخته را در نهایت با پیروزی پشت سر بگذاریم.این پیروزی نشان از بزرگی بازیکنان تاسیسات دریایی می دهد.جا دارد یک تبریک ویژه به فوتسال ایران بابت بازی زیبا دو تیم بگویم.

خوراکچی در پایان درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: فوتسال تنها رشته ای است که غیر قابل پیش بینی است.هنوز زود است درباره قهرمان لیگ صحبت کرد.با این بازی خوبی که دانشگاه آزاد مقابل ما به نمایش گذاشت می توان به آینده این تیم در لیگ برتر امیدوار بود.امیدوارم این تیم در لیگ برتر فوتسال ماندگار شود،ما هم به عنوان همشهری دانشگاه آزاد هر کمکی از دستمان بر بیاید برای ماندگاری این تیم در لیگ انجام می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار