ایلام؛

بازدید هیات سیاسی و اقتصادی استان واسط عراق از شهرک صنعتی

هیاتی سیاسی و اقتصادی استان واسط عراق با همراهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان از شهرک صنعتی ایلام دیدن کردند.

بازدید هیات سیاسی و اقتصادی استان واسط عراق از شهرک صنعتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عادل زرکانی معاون استاندار و امل العکیلی نماینده مردم واسط در مجلس استان و سیف العتابی شهردار کوت با همراهی چند کارشناس اقتصادی و بازرگانی این کشور در قالب هیاتی به منظور آشنایی با ظرفیت های اقتصادی و تولیدی استان ایلام و بررسی زمینه های واردات کالا به این استان عراقی از شهرک صنعتی ایلام بازدید کردند.

هیات عراقی در این برنامه از واحدهای صنعتی کیمیا بیتومین زاگرس، زرجین باف و دالاهو پروفیل مستقر در شهرک صنعتی ایلام دیدن کرده و از نزدیک در جریان تولید محصول این واحدها قرار گرفتند.

مرتضی دارایی بیان کرد: هیات عراقی به دنبال آشنایی و کارکرد ماده بیتومین (قیر طبیعی) در آسفالت راه های این کشور با واحد تولید کننده قرارداد صدور پنج تن محصول بیتومین به عنوان محموله آزمایشی در مرحله نخست امضا کرد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی ایلام با بیان ابراز خرسندی هیات عراقی از این برنامه و آشنایی بیشتر آنان با ظرفیت های صنعتی و تولیدی این استان برای صادرات کالا به عراق اظهارکرد: در صورت اعلام نیاز و درخواست بازرگانان و مسئولان عراقی، برای صدور محصول های تولیدی این واحدها و دیگر صنایع استان آمادگی کامل وجود دارد.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.