رکورد دار دوسرعت:

هر زمان روادیدم صادر شود به فرانسه می روم/ هدفم درخشش در هندوستان است

حسن تفتیان گفت: هر زمانی که روادیدم صادر شود، راهی اردو فرانسه می شوم تا تمریناتم را در آنجا زیر نظر مربی ام پیگیری کنم.

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد رفتنش به اردو فرانسه بیان کرد: هر زمانی که ویزایم صادر شود،راهی اردو فرانسه می شوم تا تمریناتم را در آنجا زیر نظر مربی ام پیگیری کنم.

وی درباره اینکه در چه مسابقاتی شرکت خواهد کرد،گفت: طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده قرار است روزهای 13 و 21 بهمن ماه سال جاری در مسابقات 60 متر داخل سالن آلمان و فرانسه شرکت کنم.

رکورد دار دو سرعت ایران با اشاره به حضور ورزشکاران قدرتمند در این مسابقات گفت: با توجه به اینکه این رقابت ها جزو برترین مسابقات داخل سالن اروپا محسوب می شود،به طور حتم دوندگان سرشناس زیادی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.البته باید بگویم استار لیست این مسابقات سه روز پیش از شروع رقابت ها مشخص می شود.

تفتیان درمورد هدفش از شرکت در این مسابقات اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از مسابقات المپیک در هیچ رویداد معتبری شرکت نکرده ام و بدون مربی به تمریناتم ادامه می دادم هیچ انتظاری ندارم که بتوانم در این 2 رقابت نتایج خوبی کسب کنم. هدفم این است که بتوانم با شرکت در این مسابقات به آمادگی لازم جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا دست یابم.

دونده سرعت تیم ملی در ادامه تاکید کرد: چنانچه در مسابقاتی که در سال 2017 به میدان می روم،بتوانم رکورد 10 ثانیه و 12 صدم ثانیه را کسب کنم جواز حضور در مسابقات جهانی لندن 2017 را کسب می کنم.

تفتیان در پایان درباره هدفش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی لندن تصریح کرد: تمام تلاشم را می کنم تا در این 2 رویداد معتبر بتوانم برای کشورم مفید باشم و نتایج آبرومندانه ای را کسب کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.